رفتن به محتوای اصلی
ثبت گزارش
ثبت گزارش
1399-01-04 20:20
تنظیم اندازه قلم

پ

2:23
کد خبر: 138392

مهم ترین اصل در زمینه کسب و کارهای مجازی برای کاربران انگلستان امنیت است

براساس یک مطالعه جدید از موسسهCA  (موسسه صادر کننده مجوز دیجیتالی)، مردم و کاربران بریتانیا داشتن ، امنیت IT را به مراتب بیش از مدیران اجرایی مسئول در کسب‌وکاهای مجازی اولویت‌بندی می‌کنند.

ین شرکت در این نظرسنجی از ۹۹۰ مصرف کنندگان، ۳۳۶ نفر از متخصصان امنیتی و ۳۲۴ مدیر اجرایی فعال در زمینه کسب‌وکارمجازی در۱۰ کشور جهان و نزدیک به ۶۰۰ شرکت کننده در اروپا استفاده کرده است.

در این نظرسنجی مشخص شد که 83 درصد از کاربران فناوری اطلاعات انگلستان امنیت بالا را در هنگام تأیید اعتبار در طی معاملات مجازی خود ترجیح می دهند، در حالی که این رقم برای حرفه ای های سایبری (60 درصد) و مدیران کسب و کار (59 درصد) بسیار کمتر است.

تصویر مرتبط

نگرانی سازمانها و شرکت ها اغلب از مقاومت و عدم آگاهی کاربران و کنترل دسترسی و امنیت پرداخت با تایید اعتبار به عنوان دو عامل محدود کننده در پرداخت های مجازی اشاره می کنند- اگرچه بسیاری از این شرکتها و سازمانها مجبور خواهند شد چنین اقداماتی را تحت عنوان قوانین جدید بانکداری اروپا به نام  PSD۲ انجام دهند.

نتیجه تصویری برای ‪known as PSD2.‬‏

این گزارش همچنین نشان می دهد که بین اعتماد مشتری به سازمان ها برای محافظت از اطلاعات شخصی وی و نگرش مدیران اجرایی تفاوت های عمیقی وجود دارد.

شاخص اعتماد دیجیتال برای کاربران و مردم انگلیس که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند 56 درصد بود – که این بسیار کمتر از شاخص جهانی که 61 درصد است می باشد.

با این حال، 88 درصد از مدیران اجرایی انگلیس بر این باورند که نمره آنها برای حفاظت از اطلاعات مشتریان خود در حد "عالی" و "بسیار خوب" است. و این خلاف این واقعیت است که 56٪ کاربران سازمان خود را در نقض داده های مصرف کننده دخیل می دانند.

جرارد کارلتون،یکی از  مدیران فعال در  صنعت امنیت مجازی شرکت Frost & Sullivan، استدلال می‌کند که عصر اطلاعات بر سر یک دوراهی قرار دارد ، چرا که شرکت‌های بیشتری در حال حاضر به طور عمومی برای عدم موفقیت در حفاظت از داده‌های مشتریان خود متهم هستند.

نتیجه تصویری برای ‪Frost & Sullivan‬‏

وی افزود: "آنچه که در این بررسی مشاهده شد این است که چه شما مصرف کننده باشید یا اینکه یک کسب و کار را مدیریت کنید که اطلاعات مصرف کننده را در اختیار دارد ، قطعاً زمانی که به شما دسترسی به حریم خصوصی افراد داده می شود باید هزینه ای را در این خصوص جهت حفظ اطلاعات مشتریان و کاربران خود پرداخت کنید ." "احترام به حریم خصوصی مصرف کننده باید تبدیل به یک اصل اخلاقی برای هر کسب و کار که داده های کاربر را جمع آوری می کند بشود."

این تحقیق در ماه مارس و آوریل قبل از آغاز GDPR در سراسر اتحادیه اروپا انجام شده است، لذا جالب است ببینید آیا گزارش این موسسه در سال آینده در این خصوص متفاوت است یا خیر.

 ترجمه :حسین موالی 

کلمات کلیدی :

افزودن دیدگاه جدید

700X100.gif

اخبار مرتبط