رفتن به محتوای اصلی
ثبت گزارش
ثبت گزارش
1397-05-19 19:35
تنظیم اندازه قلم

پ

1:27
کد خبر: 138496

مغازه‌دار به علت بدهی آبروی مشتری خود را برد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان آذربایجان غربی از شناسایی فردی خبر داد که با ایجاد کانالی در شبکه اجتماعی تلگرام باعث آبروریزی مشتری خود شده بود.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ دوم کارآگاه اکبر نصرتی در تشریح این خبر اظهار کرد: با مراجعه احدی از شهروندان مبنی بر اینکه چک و اسناد بنده در شبکه اجتماعی تلگرام توسط فرد یا افراد ناشناسی انتشار یافته و موجبات مزاحمت بنده را فراهم آورده است، موضوع در اسرع وقت در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید که متهم مورد نظر پیام‌های مورد ادعای شاکی را انتشار داده است، افزود: با بررسی‌های فنی و پلیسی خاص متهم شناسایی و با دستور مقام قضایی به این پلیس دلالت داده شد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی گفت: در تحقیقات بعمل آمده از متهم و با مشاهده مستندات کافی لب به اعتراف گشوده و اعلام داشت با توجه به اختلافات مالی که با شاکی داشتم و وی از پرداخت بدهی خود امتناع کرده بود، بنده نیز درصدد انتقام برآمده و مطالبی را بر علیه وی و همچنین اسناد شاکی را در شبکه اجتماعی تلگرام منتشر نمودم.

سرهنگ دوم کارآگاه نصرتی با بیان اینکه در نهایت مستندات پرونده و به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال گردید، گفت: امروزه با دسترسی راحت همگان به شبکه‌های اجتماعی متاسفانه تسویه حساب‌های شخصی و اختلافات در فضای واقعی به فضای مجازی راه پیدا نموده است که این مسئله بر خلاف قانون جرایم رایانهای بوده و با خاطیان و قانون شکنان این حوزه برخورد شده و مجازاتی مانند حبس و جزای نقدی برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هر گونه مشکل و موارد خلاف قانون در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir قسمت ارتباطات مردمی به این پلیس اعلام دارند.

کلمات کلیدی :

افزودن دیدگاه جدید

700X100.gif

اخبار مرتبط