رفتن به محتوای اصلی
ثبت گزارش
ثبت گزارش
۱۳۹۷-۰۹-۲۵ ۱۱:۵۸
تنظیم اندازه قلم

پ

۰:۵۸

فیسبوک و توییتر اخبار قدیمی به نوجوانان می‌دهند

در سال ۲۰۱۳، فیسبوک به‌عنوان شبکه اجتماعی مورد علاقه انتخاب شد و در سال ۲۰۱۴، اینستاگرام برای مدتی قبل از اینکه Snapchat  در سال ۲۰۱۶ جایگزین آن شود، از محبوبیت بالایی برخوردار بود.

وقتی صحبت از اولویت‌های رسانه‌های اجتماعی می‌شود، نوجوانان آمریکایی به همان اندازه که بروتوس به سزار وفادار بود، به همان اندازه به شبکه‌های اجتماعی وابسته هستند. در سال ۲۰۱۳، فیسبوک به‌عنوان شبکه اجتماعی مورد علاقه آنها انتخاب شد. در سال ۲۰۱۴، اینستاگرام برای مدتی قبل از اینکه Snapchat در سال ۲۰۱۶جایگزین آن شود، از محبوبیت بالایی برخوردار بود.

در حال حاضر، در پاییز سال ۲۰۱۸، Snapchat رتبه اول را در بین نوجوانان آمریکایی دارد، اما Instagram در حال زمینه سازی جهت پیشرفت است. براساس آخرین نظرسنجی دو سالانه PiperJaffray، 46 درصد از ۸۶۰۰ نوجوان، Snapchat را به‌عنوان پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه خود انتخاب کردند، در حالی که ۳۲ درصد پاسخ دهندگان، اینستاگرام را برگزیدند. از نظر میزان استفاده، اینستاگرام برای اولین بار از Snapchat پیشی گرفت و ۸۵ درصد از نوجوانان، حداقل یک بار در ماه از آن استفاده کردند و در مقابل،  Snapchat  آمار ۸۴ درصدی را به خود اختصاص داده بود.
محبوبیت Snapchat و Instagram  به وضوح بیشتر از فیسبوک و توییتر است که به نظر می‌رسد این دو پیام رسان، از نظر جوانان جذابیت کمتری دارند.  

chartoftheday_4823_teenagers_favorite_social_networks_n.jpg

ترجمه: وحید فرجی ملکشاه

کلمات کلیدی :

افزودن دیدگاه جدید

700X100.gif

اخبار مرتبط