رفتن به محتوای اصلی
ثبت گزارش
ثبت گزارش
1399-04-09 11:42
تنظیم اندازه قلم

پ

2:06
کد خبر: 148966

اصول اصلی امنیت سایبری برای شرکت‌ها و محصولات جدید

پلیس فتا ا البرز

افزایش سریع حملات سایبری و فشارهای ناشی از تغییرات ناشی از COVID-19 باعث تغییر رفتار مصرف‌کننده شده است. یافته‌های گزارش مجمع جهانی اقتصاد ، اصول اصلی امنیت سایبر را تشریح می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران باید به طور قابل توجهی ریسک سایبر را کاهش دهند تا همچنان رقابتی باقی بمانند.
 

"Algirde Pipikaite  رهبر امنیت سایبری، انجمن اقتصادی جهانی گفت: عدم توازن جدی بین "زمان و بازار" و الزامات "زمان و امنیت" برای محصولات جدید وجود دارد.

wef-cyber_essentials.jpg

با افزایش سریع حملات سایبری، شرکت‌ها باید امنیت داده‌های خود را به مشتریان ثابت کنند. از آنجا که بازار به دلیل اتخاذ سریع تکنولوژی در همه حوزه‌های زندگی ما تغییر می‌کند، انتظار داریم سرمایه‌گذاری بیشتری در شرکت‌هایی که به امنیت و موفقیت طولانی‌مدت آن‌ها اولویت می‌دهند، مشاهده کنیم."

ملزومات سایبری

Cybersecurity-101-.jpg

ملزومات سایبری شامل اصول و الزامات اصلی صریح شرکت‌ها و محصولات جدید است. آن‌ها نمایانگر مهمترین الزاماتی هستند که در صورت عملی شدن ، یک چارچوب محکم در برابر امنیت سایبری را در بر می‌گیرند که شامل امنیت سازمانی ، محصول و زیرساخت‌هاست.
کریگ فرولیچ ، CISO در Bank of America گفت: "ما دو نوع از شرکت‌های اولیه را می‌بینیم  شرکت‌هایی که امنیت سایبری را به عنوان یک مسئله پیروی از صندوق بررسی می‌گیرند و آن‌هایی که می‌دانند حفظ اعتماد مشتری اساسی است".

اصول امنیت سایبری

Cybersecurity-concept-1.jpg

Martina Cheung رئیس اداره اطلاعات بازار جهانی گفت: " همانطور که گسترش دیجیتالی شدن اقتصاد جهانی و در داخل کسب‌وکار گسترش می‌یابد، ما معمولاً بر حوادث تاثیر قابل توجه تمرکز می‌کنیم، بر سازمان‌های بزرگتر تحت پوشش رسانه‌ها، یا کسب و کارهایی که قانون‌گذاران به سطوح مشخصی از افشا نیاز دارند."
با این حال ما نباید فراموش کنیم که کارآفرینان شرکت‌های کوچک و متوسط هستند و شرکت‌های کوچک و متوسط حدود ۹۰ درصد مشاغل و بیش از ۵۰ درصد مشاغل در سراسر جهان را نشان می‌دهند. حوادث مرتبط با سایبری می‌تواند تاثیر بسزایی روی زنده ماندن آن‌ها داشته باشد. بنجامین حداد، مدیر Ventures  Accenture در این گزارش، گفت که اکثر مدیران اجرایی تا حد زیادی از اثربخشی هزینه‌های امنیت سایبری ناراضی هستند، اغلب آن‌ها بیش از حد بر روی جدیدترین تکنولوژی‌ها متمرکز شده‌اند."
"یک تجارت استراتژیک نیاز به توجه دقیق دارد تا از قدرت ترکیبی نوآوری سایبر بهره ببرد، ضمن اینکه تهدید را به حداقل می‌رساند و مردم را قادر می سازد که به طور مؤثر عمل کنند."
با رشد اقتصادی و جامعه به فناوری و به ویژه در بیماری همه‌گیر COVID-19 وابسته هستیم ، امنیت و حفظ حریم خصوصی ابزارهای دیجیتالی ما از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری دارد.

مترجم: مهدی کولیوند
 

کلمات کلیدی :

افزودن دیدگاه جدید

700X100.gif

اخبار مرتبط