۱۳۹۱-۱۱-۲۴ ۱۰:۲۲
تنظیم اندازه قلم

پ

۰:۰۱
دفتر تحقیقات کاربردی پلیس فتا:

فراخوان مقاله در حوزه امنیت فضای مجازی

 پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا:

کلمات کلیدی :

توسط کاربر میهمان ش… در ۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۰۰:۲۹

سلام وخسته نباشید خدمت جان برکفان جمهوری انقلاب اسلامی ایران
میخواستم بپرسم که ایا پلیس سایبری مثل سال قبل جذب نیرو دارد یا خیر
با تشکر کاربر میهمان ۵۰۸۸

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۷:۱۱

ba salam mikhastam bebinam vase ersal aghale ta key mohlat darim khoda ghovat

توسط امیرحسین در ۱۳۹۴-۰۹-۲۳ ۱۸:۳۱

سلام خسته نباشیدد من خیلی علاقه به پلیس فتا دارم چطوری می تونم کمک کنم . بعد همیاران پلیس هم ثبت نام کردم ولی هیچ خبری نشده لطفا راهنماییم کنید

توسط mahsa در ۱۳۹۴-۱۲-۲۳ ۰۹:۵۱

Ba salam va khaste nabashid.‎ Police feta az key raah andaazi shode.‎

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۸-۱۷ ۱۵:۲۲

سلام من و تعدادی از همکلاسی ها به مرکز پلیس فتا اومدیم و فرم همکاری رو پر کردیم قرار بود که با ما تماس بگیرن و اطلاعات ناقص رو از ما بپرسن ولی هنوز خبری نشده ما از مدرسه انصارالمهدی هستیم لطفا راهنمایی کنید با تشکر

توسط میلاد ۴۱۱ در ۱۳۹۳-۰۲-۱۴ ۲۲:۴۴

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام.
دوست گرامی :
همونطور که در بخش معرفی پلیس فتا درج شده، این پلیس در بهمن‌ماه سال ۱۳۸۹ به دستور سردار فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تشکیل گردیده.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۳-۰۵-۲۳ ۲۱:۲۶

سلام
هنوز مهلت داره؟

توسط Arman در ۱۳۹۱-۱۲-۰۹ ۱۵:۰۱

با سلام.حمایت و حضور پلیس در دانشگاهها که محل تولد و گسترش علوم میباشد مطمعنا به پیشبرد اهداف و اطلاعات پلیس کمک بسیاری خواهد کرد.با تشکر فراوان.

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۰۷:۰۲

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

فعلا مهلت زمانی بری اطلع رسانی اعلام نشده است.

توسط علی حسین شهابی در ۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۲۲:۲۵

با سلام و درود
برای استخدام در پلیس فتا چه اقداماتی باید انجام دهم ؟
بنده لیسانس نرم افزار هستم

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۲-۰۲-۲۷ ۱۷:۲۴

نتایج کی اعلام میشه؟

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۰۷:۴۶

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام به مرکز گزینش نیوی انتظامی استان محل سکونت خود یا مرکز گزینش فاواناجا در تهران مراجعه نمائید.

توسط بردیا درویش در ۱۳۹۵-۰۵-۰۲ ۰۱:۳۱

سلام من بردیا درویش هستم و اشنا به تکنیک های هک و نفوذ . برای نوشتن مقاله دوست داشتم با پلیس فتا همکاری کنم من یه باگ جدید تو نرم افزار تلگرام تحت ویندوز پیدا کردم خواستم برای اولین بار و مثل همیشه به امنییت فصای سایبری کشورم کمک کنم اما به هر کجا اطلاع رسانی میکنم انگار نه انگار اصلا برای کسی مهم نیست من عضو همیاران پلیس فتا هم شدم اما انگار این فقط به یک لفظ شبیه تا عمل گرا بودنش

توسط gdfgdfg در ۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۰۱:۱۵

سلام
**** هستم که دوره های هکر های اخلاقی و امنیت و کرک رو گذروندم و به همراه دوستانم یه تیم تشکیل دادیم و تخصص من در تست نفوذ و امنیت شبکه هستش. همچنین مسلط به چند زبان برنامه نویسی هستم.
خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم!

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۳-۰۹-۲۷ ۱۹:۵۴

با سلام و خسته نباشید.میخواستم جویا بشم برای ارسال مقاله هنوز هم فرصت هست.و به عنوان پایان نامه مورد یا موضوعی هست که بنده روی ان کار کنم.رشته بنده مدیریت فناوری اطلاعات پیشرفته میباسد.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۰:۰۲

با سلام مقاله مروری یا پژوهشی باشد ؟
مهلت ارسال اثار تا چه زمانی است
با تشکر

توسط علی ولیان در ۱۳۹۲-۰۲-۲۷ ۱۸:۵۴

سلام خسته نباشید ببخشین میتونه موضوع مقاله در مورد شبکه های کامپیوتری هم باشه ؟

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۱۰-۱۷ ۰۷:۱۶

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام
مقاله نویسی موضوع این خبر، کسر خدمت ندارد. جهت کسر خدمت به این خبر توجه نمائید:
http:‎//www.cyberpolice.ir/news/41551

توسط صبا در ۱۳۹۲-۰۷-۱۸ ۲۲:۱۶

سلام میخواستم بدونم پلیس فتا از کی افتتاح شد؟

توسط a-g-n در ۱۳۹۴-۱۱-۰۷ ۰۸:۵۳

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

دانشجوحقوق و همکارافتخاری سایبری
سلام :
شما باهرسیستمی وارد فضای سایبر بشید اطلاعاتتون مثل یک کارت ملی ذخیره میشه شما بلاخر برای ورود به فضای سایبر نیاز به یک سرویس ارائه دهنده اینترنت نیاز دارید که سرویس ارائه دهنده اینترنت ابتدا ای پی اصلی سیستم شمارا ثبت میکن غیرازاون شما باکد ملی وشناخته شد سرویس خریداری میکنید بنابراین هرقدمی که تو فضای سایبر بزارید مثل یک ردیاب دنبال شماس.
مجرمین فضای سایبر شاید دیر پیدا بشن ولی حتمی پیدا میشن.
موفق باشید.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۰۵-۰۵ ۱۷:۴۱

با سلام -بنده فوق لیسانس نرم افزار هستم و
بسیار تمایل دارم با در پلیس فتا کار کنم. آیا خانم ها هم در نهاد شما بکار گرفته می شوند؟

تشکر

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۰۸-۲۳ ۰۶:۵۷

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام
یا ایمیل مذکور در همین خبر مکاتبه فرمائید.
با تشکر

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۱۰-۱۴ ۰۸:۵۱

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام
محدودیت زمانی برای ارسال مقاله وجود ندارد. در خصوص موارد موردنیاز با ایمیل مذکور در اطلاعیه مکاتبه نمائید.

توسط بهروز کمائی در ۱۳۹۴-۱۲-۰۸ ۱۹:۲۰

باعرض ادب.• اینچنین اهدافی مغایر با سیر طبیعی تکامل است که موجبات رشد و ترقی ارزشهای غیراصولی را فراهم می سازد. جوامع معاصر بدلیل اینکه نتوانسته اند جواب درست و پایداری به سوالات پیشین بدهند بسیاری از سوالات و پاسخ های افکار امروز جهان خود در انزوا مطرح می شوند. وتداوم عوارض ناشی از عدم مشارکت افراد هر اجتماع آن نسل را منقلب و دگرگون می سازد. فاصله بین ایدئولوژی های سیاسی که هدفی فرا ملی را دنبال میکند ، سیستم آموزشی که دانشی مغایر با نیازهای اجتماع و خلاقیت را ارائه می دهد ،و جامعه ای که با پریشانی و تحرک زیاد به دنبال نیازها و رفاه نسبی خود می باشد. در این صورت )با توجه به آزادی اجرای تفکرات همه افراد برمحیط ، نقشه شهرها بی صدا و سریع و نامشخص طراحی و تشکیل می شود (پایه ریزی قوانین آنها با ,واقع بینی همخوانی نداشته،در نتیجه تمایلاتی بوجود می آید که باعث انزوای جامعه و عوارض سنگین بر آن و نسل آینده خواهد گذاشت.

آیا می توان با انعکاس دانش (قاعده زیست انسان با محیط) نگرش افراد یک جامعه را در مسیری قرا داد که از ضعف وانحطاط گذر کنند. وبتوانند با قدرت و آگاهی از پیرامون خود تصمیم های صحیح برای ساختن آینده ای باساختار وعوارض روشن شوند.
من اعتقاد دارم حقیقت واقعی این است که تمامی تحرک و تمایل هر یک از انسان ها تلاش برای نشان دادن و ابراز محبت وجودی خوشان است. وهر چه که محبت وجودشان عمیق تر باشد تلاش بیشتری برای بکارگیری توانایی های دیگر خود ، جبهه گیری و پافشاری بر اصولی که پیش گرفته اند می کنند. اینچنین افرادی برای تاثیر بر اطراف خود و تغییر آن به مجادله می پردازند .که جنگ ها از جمله عواقب آن هستند . یکی از راه بزرگ مهار افراط که از اعماق وجود انسان سرچشمه می گیرد احیای چرخه طبیعت است. که موجبات تغییر و بهبود ساختمان جهان را برای بشریت و عاقبت آن فراهم می سازد. این نوع خلا توسط اکثریت مردم در هر کجا از جهان احساس می شود. مشکل اینجاست اکثریت ملل از گذشته تا به حال پاسخ خود را در ماورائ معادلات ریاضی جستجو می کنند.
چرخه پسماند اصول قدرتمندی خواهد بود که خارج از جنون فکری بشری است . و تنها انطباتی است که انسانها در مورد آن اشتراک نظر دارند زیرا در آن قاعده طبیعی زیست و کرامت انسانی و آینده بشر ارزشمندترین اصول است. که موجبات ایجاد شرایط برای جهت گیری تک تک افراد در یک جامعه میشود. و منجر به بکارگیری انرژی درونی (پتانسیل)همه افراد و مدیریت ایده ها در تعامل توسط خودشان می شود.

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۰۸-۱۲ ۰۸:۱۶

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام هرگونه درخواست پیام یا گزارش خود را در وب سایت پلیس فتا بخش ارتباطات مردمی مطرح نمائید.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۰۹-۲۱ ۲۱:۲۱

با سلام . من الان دارم کارشناسی نرم افزار میخونم، باید چطور وارد پلیس فتا بشم، شرایط استخدامیش چطوره؟؟

توسط رضا در ۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۶:۲۲

آخی روزگار یادش بخیر زمانی که پلیس فتا اومد از این چیزا هیچی نمیدونستم ولی الان دیگه میدونم از همون اول تا حالا هر روز به سایت این پلیس. سر میزدم واقعا دست مریضا با جان دل دارن به ملت ایران خدمت میکنن مچ خلاف کاران وبزکاران را میگیرن

توسط Ironguard در ۱۳۹۴-۰۷-۰۴ ۱۲:۵۸

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

این که شما گفتید سابق حرفش بود ولی عملا مسئله ازادی افراد در این پیشنهاد ندیده گرفته میشه درثانی بد عادتیه که بیایم عوامل ایجاد انحراف حذف کنیم بعد بیایم بخودمان ببالیم که هیچ انحرافی نداریم بقول معروف گفتنی گر می بود و نخوردی مردی!!! کار امد ترین پیشنهادی که همه دنیا بر پایه اون جلو میرن اطلاع رسانی ، یاد گیری و اموزش کاربران اینترنت هست!! فی النفسه ایجاد طرح همیار پلیس فتا خوبه اما تا اینجا که من درگیرشم و میدونم این ره که پیش گرفتن رو به ترکستان هست!!! انگلیس بعد از ایران ارتش سایبری راه انداخت اما الان تواناییهای اونا بیشتره تا زمانی تفکر انحصارطلبی در ذهنمان باشد پیشرفت نمیکنیم

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۳-۰۸-۰۶ ۰۷:۳۶

با سلام پلیس فتا اگر هفته نامه ای رایگان یا ارزان در اختیار باجه های روزنامه قرار بده به نظر بنده ۹۰ درصد جرایم کاهش می یابد و در این هفته نامه اطلاعات مفید و پیشگیریانه و نرم افزارهای تایید شده از خودتتون و تست شده و حتی نرم افزار های بومی خودمان معرفی کند خیلی از این تبلیغغات رسانه ای که شاید بنده حتی یک بار هم فرصت دیدن نداشتم بهتر باشد . دوم برای همکاری شما همون شرط های ۷ خان رستم اداره ها هم از پیش این جوانان عزیز با استعداد بردارید و فقط مثل پلیس مدرسه کارتی صادر شود و مبلغی بسیار ناچیزیی در کاری که انجام می دهند بریزید اون وقت ایران عزیز همه به کمک هموطن و حتی این مرزوبوم با هم یک صدا و هم حرکت می شوند و برای من و دیگران باعث افتخار می شود که به ایران عزیز کمکی کوچکی انجام داده ایم (قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود)با تشکر

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۰۸-۰۶ ۱۱:۴۸

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام
در پاسخ به کامنت شما بعرض می رسانیم در نشری امین جامعه هشدارای سایبری چاپ میشه که میتونید به آن ها مراجعه نمائید.
درخصوص موضوع دوم ، فرم مربوطه در وب سایت موجود است و بزودی اقدامات لازم درخصوص پلیس افتخاری شروع خواهد شد که توضیحات لازم بموقع اطلاع رسانی خواهد شد.

توسط مهدی در ۱۳۹۴-۰۸-۲۵ ۰۸:۵۵

با سلام و درود برای استخدام در پلیس فتا چه اقداماتی باید انجام دهم ؟ مهندسی کامپیوتر /نرم افزار دارم و خیلی تمایل دارم در پلیس فتا خدمت کنم.

توسط ۱۴۰۴ در ۱۳۹۴-۱۲-۲۶ ۰۸:۰۲

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام
این پلیس از سال ۱۳۸۹ تاسیس گردید.

توسط Ali در ۱۳۹۵-۰۱-۰۸ ۲۲:۲۰

با سلام

فایل پیوستی که با فرمت zip درج کردید قابل استخراج نیست.
من ۲ بار دانلود کردم ولی کماکان عکسی که با نام پوستر گذاشتید باز نشده. و مشکل داره.
آیا در واقع یک پوستر است؟؟؟؟؟
لطفا پیگیری کنید.

توسط hoseini در ۱۳۹۲-۰۲-۰۹ ۱۷:۲۸

سلام مقاله رو کجا بفرستیم و اینکه تا چه زمانی فرصت داره؟

توسط ایمان کلان پور در ۱۳۹۳-۰۷-۲۲ ۰۰:۰۲

سلام من ارشد حقوق جزا هستم واماده همکاری و استخدام در سراسر کشور هستم

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۴-۰۸-۲۵ ۱۱:۰۰

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام علیکم
با احترام به آگاهی می رساند که فعلا سهمیه استخدامی در سال ۹۴ اعلام نشده است شما می بایست روزنامه بازارکار رو پیگیر باشید یا از گزینش و استخدام نیروی انتظامی استان خود پیگیر باشید . با تشکر 

توسط Ali در ۱۳۹۵-۰۱-۰۸ ۲۲:۲۷

سلام مجدد
می خواستم بدونم چنانچه بخوام در هر ۴ محور به طور جداگانه کار کنم؛ محدودیتی نداره؟
یعنی از نظر تعداد مقالات ارسالی منعی وجود داره یا خیر؟
و اینکه هیئت داوری این مقالات به چه نحوی می باشد؟ چه کسانی هستند؟ با چه مدرک تحصیلی؟ آیا داوری در بین هیئت متخصص و دکتری پلیس فتا انجام میشه؟ یا خیر؟

لطفا در این باره یک توضیحی بفرمایید
ممنون

توسط کاربر در ۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۱۸:۵۳

سلام
آیا می توان مقاله ارسال کرد .؟
یا مهلت تمام شده؟

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۲-۰۲-۱۰ ۰۶:۵۸

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام
به همین رایانامه مذکور در خبر و فعلاً محدودیت زمانی وجود نداره

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۸-۱۵ ۰۹:۰۴

باسلام.تبلیغی در مورد استخدام در منزل از طریق سایت *****به دستم رسید که برای ثبت نام مبلغ ۱۱۵۰۰تومان پول باید واریز شود .میخواستم از صحت ای سایت وخبر مطمئن شوم.ممنونم

توسط کاربر میهمان ش… در ۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۰۲:۲۶

سلام
خسته نباشید
میخواستم بپرسم پلیس سایبری کی استخدام میکنه پارسال من ثبت نام کردم ولی هیچ جوابی از طرف شما برای من ارسال نشد میخواستم بپرسم ایا مجددا باید ثبت نام کنم یا خیر ومجدد کی استخدام شروع میشه با تشکر
۵۰۸۸

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۲-۰۳-۰۴ ۱۲:۳۶

سلام
سوالی که دارم اینکه آیا پلیس فتا نشریه یا فصلنامه تخصصی دارد و در صورتی که داره نحوه تهیه آن چگونه است

توسط محسن تاجیک در ۱۳۹۵-۰۸-۲۱ ۱۵:۰۵

با تقدیم سلام و احترام و تشکر از زحمات شما
چنانچه قصد فقط حضور در همایش باشد آیا این امر امکان پذیر است؟ البته از طرف شرکت

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۰۸-۱۷ ۱۰:۱۲

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام

در این بخش با کارشناسان پلیس فتا مشاوره نمائید.

http:‎//www.cyberpolice.ir/csirc

 

توسط الهام رنجبر در ۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۹:۰۲

سلام خسته نباشید . بنده پیشنهادی داشتم به عنوان یکی از کاربران اینترنتی که اگر پلیس بتونه برای ورود هر کاربر یک رمز عبور تعیین کنه مثل کد ملی یک کد ملی اینترنتی تصویب بشه تا هر عملیاتی توی اینترنت انجام میدهند در شناسنامه اینترنتی شان ثبت شود . با تشکر الهام رنجبر از رشت

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۰۸-۱۹ ۰۸:۰۴

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام



در این بخش با کارشناسان پلیس فتا مشاوره نمائید.



http:‎//www.cyberpolice.ir/csirc

توسط نگار در ۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۹:۵۰

سلام مهلت ارسال مقاله تا کیه؟

توسط حسن قدیمی کرنق در ۱۳۹۳-۰۷-۱۴ ۱۶:۳۷

سلام وخسته نباشید بنده دانشجوی ارشدمهندسی رمز نگاری دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان هستم آماده همکاری وخدمت در پلیس فتا در تمام نقاط ایران هستم ۰۹۱۱****۱۵۹

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۱۳:۱۹

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

همین الان هم هرکی وارد اینترنت بشه با چندقن شناسه ی غیر قابل تغیر وارد میشه، خیلی ساده لوحانست که کسی وارد فضای مجازی بشه و فکر کنه رد پایی ازش به جا نمیمونه،تفاوتی هم نداره با هر وسیله ای وارد بشی

توسط شیری در ۱۳۹۳-۱۰-۱۵ ۲۳:۳۱

سلام بنده شیری هستم ودر عین حال در خدمت مقدس سربازیمی باشم در ضمن فقط ۶ماه از خدمت سربازی بنده مانده است وکارشناسی ارشد حقوق هستم ودر عین حال هم در مورد قانون حاکم بر قراردادهای الکترونیک مقاله می نویسم اگر کسر شامل عنوان بنده میشود به بنده اطلاع رسانی کنید هر چه زود تر بنده هم از این کسر بر خوردار شوم

توسط سحر در ۱۳۹۵-۰۶-۲۳ ۰۳:۱۹

به امید پاک ساختن اینترنت از مجرمان اینترنتی

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۳-۱۰-۲۴ ۱۵:۳۶

سلام
میخواستم ببینم هنوز هم مهلت جهت ارسال مقالات داریم، در صورت نوشتن این مقالات چه مزایایی رو در نظر میگیرید.
با تشکر

توسط رسول در ۱۳۹۵-۰۳-۱۳ ۰۶:۲۲

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام البته بنده از کارشناسان پلیس فتا نیستم که قطعا بگم همین نظرمن درسته ولی با چیزی که من خوندم و فهمیدم میشه در مورد سوالات شما این توضیحات رو داد ...

در مورد کار بر روی هر ۴ منبع به شکل جدا اینجور که میشه نتیجه گرفت نباید محدودی از نظر پلیس وجود داشته باشه ولی قائدتا کسی نباید وجود داشته باشه که مدعی علمی بودن مطالبش در همه این موارد باشه ...
چون همونجور که یه پزشک با مدرک پی اچ دی فقط میتونه بهترین پزشک حوزه تخصص خودش باشه نمیتونه ادعا کنه بهترین مکانیک خودرو هم هست و از ایشون بهتر وجود نداره !
پس شما یا بقیه هم اگر میخوان تو این زمینه ها مطالعه کنن و آشنا بشن و بعد از رسیدن به حد مطلوب حتی در این زمینه ها برا خودشون تجزیه تحلیل کنن ولی شاید بزرگنمایی باشه اگه کسی ادعا کنه تو همه زمینه ها میتونه استراتژی علمی و عقلی ارائه بده !
سوال بعدی هم احتمالا به دلیل نوشتن عدم محدودیت زمانی در مقالات ارسالی به شرط رعایت فرمت دستوری ارائه شده بالا قائدتا نباید در تعدد مقالات محدودیتی وجود داشته باشه

در مورد هرسه سوال بعدی شما هم که مجموعا بخوایم از متن بالا یه استنباط کلی داشته باشیم نباید مسابقه ای وجود داشته باشه چه برسه به مولفه هایی مثه رقابت باشیم یا بخوایم از این حیث دنبال مدرک دار بودن یا بی سوادی مرجع داوری بگردیم !

قطعا اگر ایده ای یا نظری یا پیشنهاد و راهکاری در موارد بالا که به ذهن کسی می رسه که در قالب رعایت جزییات بالا اون ها رو برای پلیس فتا ارسال میکنه نباید به دنبال پاداش یا تمجید و تعریف باشه ... و قطعا هم برای چیزی جز رضای خدا و کمک به جامعه ای که خودش در اون زندگی می کنه نباید هدف دیگه ای داشته باشه !

واینم به این خاطره که
چون اگر پلیس بالا نوشته ازش تقدیر میشه بازهم به رسم ادب و حکم اخلاق هست که نشون میده پلیس های ایران هم قبل از پلیس بودن مسلمان هستند و در اخلاق یک مسلمان هم قدرناشناسی و نگاه بالا و موضع قدرت مطرح نیست بلکه فروتنی و قدرشناسی و ادب و احترام متقابل هست !

و اینجوری عمل کردن بازهم به عقیده بنده یعنی شکرگذاری عملی از خدای عالم که علمش بر هر چیزی احاطه داره نه شکری که لغلغه زبان باشه و در تفکر و عمل چیز دیگه رفتار کنه !

انشالله که هممون به قدر توان بتونیم شکرگذار درگاه خدا باشیم .
یاعلی

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۸-۲۴ ۰۸:۱۶

آیا مزایا و یا جایزه و یا اگه مورد استفاده قرار داده شد آیا فرصت استخدامی وچجود دارد ؟

افزودن دیدگاه جدید

700X100.gif

اخبار مرتبط