آیا از فروشگاه‌های الکترونیکی خرید می‌کنید؟

۱۳۹۱-۱۲-۱۳ ۱۵:۱۱
تنظیم اندازه قلم

پ

آیا از فروشگاه‌های الکترونیکی خرید می‌کنید؟

کارشناس پلیس فتا ناجا با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به رشد روز افزون فعالیتهای اقتصادی در حوزه فضای مجازی امروزه شاهد استفاده از فروشگاه الکترونیکی به منظور تامین نیازهای کاربران در سطح اینترنت هستیم. 
متاسفانه مردم به هشدارهای پلیس فتا در این خصوص توجه نکرده اند و همچنان از فروشگاه¬هایی که دارای اعتبار لازم نیستند خرید کرده و بسیاری از آنها با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند.
عدم توجه به تذکر پلیس فتا در خصوص خریدهای اینترنتی موجب شده تا بعد از اینکه فرد از یک سایت غیر معتبر خرید کرده و وجه را از طریق درگاه الکترونیک یکی از بانکهای عضو شتاب پرداخت می نماید حتی بعد از گذشت ماه¬ها موفق به دریافت کالا و یا خدمات خریداری شده نگردیده، و با پیگیری های وی وجه پرداختی نیز مسترد نشده است ، از این رو پلیس فتا به کلیه کاربران اینترنتی که قصد خرید الکترونیکی را دارند توصیه اکید می¬کند تا از فروشگاه هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت و معدن تجارت هستند خرید نمایند.
کلیه کاربران می توانند لیست فروشگاه هایی که دارای نماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت بازرگانی می باشند را از سایت enamad.ir دریافت نمایند.
 
در نهایت پلیس فتا از کلیه کاربران می خواهد در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.irبخش تماس با ما گزارش نمایند.
 
کلمات کلیدی :

دیدگاه

توسط مهمان در ۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۱۵:۰۳

میخواستم آ درس ی سایت محصولات غیر مجاز که کلاهبرداری میکنه و پول میگیره و جنس نمیده رو معرفی کنم لطفا راهنمایی کنید

توسط مهمان در ۱۳۹۵-۰۹-۰۹ ۱۹:۴۶

با سلام
آیا تابحال اتفاق افتاده که کسی از فروشگاه های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی خریداری کرده باشد و مشکلی برایش به وجود آمده باشد و شکایت کرده باشد؟

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۰:۵۰

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام 
ازسایت پلیس فتا فقط می توانید گزارش نمائید شکایت فقط در دادسرای محل سکونت شما امکان پذیر است.

توسط مهمان در ۱۳۹۵-۰۸-۰۵ ۰۵:۱۹

سلام خسته نباشید خدا قوت .سوال من اینه ک آا شما رو شرکت های بازاریابی شبکه ایی نظارت میکنید یا نه؟ اخه من ی کلیپ تصویری از سردار رادان فرمانده اسبق نیروی انتظامی دیدم که میگفت نیروی انتظامی(پلیس فتا).وزارت صنایع و وزارت اطلاعات رو شرکت های بازاریابی شبکه ای نظارت میکنن فقط لطفدکنید جواب این سوال منو بم بدید.با تشکر

توسط مهمان در ۱۳۹۳-۰۸-۲۱ ۱۳:۴۶

صاحب یک فروشگاه اینترنتی : متاسفانه لوله تفنگ همه شما به سمت فروشگاههای اینترنتی است و اصلا مانند یک کارشناس که الآن در سمت آن هستید رفتار نمیکنید. آیا واقعا فروشگاههای اینترنتی باید جلوی لوله تفنگ شما باشد و با هزار و یک وحشت به فعالیت خود ادامه دهند؟!!! من صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستم. به عنوان مثال در یکی از سایتهایم راجع به یک محصول توصیحات کامل و دقیقی نوشته ام و دقیقا هم همان محصول با همان چیزهایی که مو به مو در سایتم توضیح داده ام با همان شرایط تحویل خریدار میدهم. خریدار \س از تحویل زنگ میزند. شما اصلا این چیزی که گفته بودید را نفرستادید !! با تعجب فراوان می\رسم چه چیز؟ به من مشخصاتی را میدهد که اصلا هیچ گاه آنها را منتشر نکرده ام و بعد از ‍\یگیری هایی که برای ما هزینه بر است متوجه میشویم ایشان یا دروغ میگوید یا با یک وبسایت دیگر توضیحات ما را اشتباه گرفته است و آنچنان هم با اعتماد به نفس صحبت میکند که اصلا خود ما شک میکنیم. و اما پست........!!!!!!!! جناب کارشناس....لوله تفنگ شما باید مستقیم به سمت اداره پست باشد !! میدانید آنها تخلف هایی که میکنند به دزدی بزرگ مشهور است و هیچ کس هم قدرت از پا انداختن آن را ندارد؟؟؟؟؟ من بسته پیشتاز تحویل پست داده ام.یعنی مشتری من پول بیشتری پرداخت کرده تا بسته اش در روال قانونی یعنی سه الی چهار روز کاری به دستش برسد.اما بعد از ۱۵ روز بسته را دریافت کرده است. پست حدود ۶ ماه قبل در یک شب هزینه پست سفارشی را از ۱۸۰۰ تومان به ۴۲۰۰ تومان تغییر داد.در یک شب!! چرا مراقب این ها نیستید؟!!!! از هر ۵ بسته ارسالی ما محتویات یک بسته گم میشود و کارتن خالی به دست ما میرسد.و دلیلش هم بسته بندی بد میخوانند. در حالی که من بسته را به خود کارکن پست میدهم تا محکم بسته بندی کند و او هم طوری این کار را میکند که از ۷ طبقه هم بیفتد چیزیش نشود اما ظاهرا از برج میلاد بسته ها را پایین شوت میکنند یا کار دیگری میکنند که ما نمیدانیم !!!! یکی از بسته های گرانقیمت من زمانی که به دست مشتری رسید فقط یک \لاستیک کوچک در آن بود در حالی که بسته بندی بود.بعد از آن مشتری فکر کرد من دزدم و... در حالی که دزد خود پست است!! پست در اینجا حاضر نیست هیچ ضرری را متحمل شود و هر بسته که برگشت میخورد را از ما کم میکند هزینه پستی اش را!! مثلا بسته یک مشتری میرسد درب منزلش. مشتری میگوید دلم نمیخواهد بسته را بگیرم. در اینجا پست هزینه این بسته را که تا به اینجا آورده است میگیرد اما از کی؟!!!!!!!!!!!!! از صاحب فروشگاه !!!!!! اما واریزی ها !!!! یک سالیست که یک سیستم معیوب توسط پست با نام گیت وی طراحی شده که از نظر ما این سیستم ذاتا دارای تخلفاتیست که گفته نمیشود اما ظاهرا هدفش حلال و پاک است !!!! بسته ما امروز تحویل مشتری شد.پولش را مامور پست گرفت.اما کی پول آن به ما داده میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک ماه تا یک ماه و نیم بعد. اگر پول این بسته و هزاران بسته به مانند این این مدت معوق بمانند آیا در یک گاو صندوق جای میشوند یا باید در بانک باشند؟!!!!! آیا بانک سود میدهد یا خیر؟؟؟؟ قابل توجه باشذ که برای هر یک میلیارد تومان حدود ۲۰ میلیون سود ماهیانه تعلق میگیرد یعنی حقوق حدود بیست کارمند ٰٰٰٰٰٰپست !!اما این مبلغ بسیار بیشتر از آن چیزی باید باشد که عرض کردم !!!!!! و اما بعدی .... طبق محاسبات من ۳۵ در صد از بسته های فروشگاهم و همینطور سایر فروشگاه داران برگشت میخورد. زمانی که روی بسته را میبینیم یا نوشته خودداری از قبول تحویل گیرنده یا نوشته خریدار در منزل نبود... بعد از مدتی آنهایی که روی بسته شان نوشته بود خودداری از قبول تحویل گیرنده به ما زنگ میزنند ... میگویند آقا ما دو ماه پیش سفار داده ایم چرا نفرستاده اید ؟!!! میگوییم شما خودتان طبق گفته پست بسته را تحویل نگرفته اید...منکر این قضیه میشود. شاید یک نفر دروغ بگوید اما بالای ۹۰ درصد آنها همین را میگویند....یعنی پست پول ارسال بسته ها را از ما میگیرد اما ۷۰ درصد سفارشات را تحویل میدهد.روز به روزم که خدماتش را خراب تر و گران تر میکند. اما بسته هایی که نوشته اند کسی در منزل نبود... مشتری زنگ میزند میگوید اکثرا در منزل هستیم یا شرکت.اما بسته ای نرسیده است. بسیار خوب میگوییم شاید او متوجه نشده است.... اما پس برگه برگشتی ک توسط مامور پست باید انداخته شود پس چرا روی ۹۹٪ بسته های برگشتی ما نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک نفر اشتباه بگوید دو نفر سه نفر نه ۵۰۰ نفر !!! حالا اگر یک فروشگاه بخواهد فقط ۲۰ درصد بابت این مشکلات به مبلغ کالا هایش بیافزاید قیمت اجناس سر به فلک میرسد چه برسد که بخواهد ۱۰۰٪ این مشکلات را به قیمت محصولاتش بیافزاید.... برای همین قیمت اجناس اینترنتی همیشه بالا بوده و تا زمانی که سیستم پست کلا عوض نشود مطمپن باشید از اختیار شما خارج است....چون طبیعت این روند را ادامه میدهد مگر اینکه بجای اینکه وقتتان را برای گرفتن بی گناهان تلف کنید ُ به سراغ گناهکار بروید تا مشکل حل شود.... اگر سیستم درست باشد اینترنت هم کاملا قابل کنترل میشود
 

توسط مهمان در ۱۳۹۴-۰۳-۰۱ ۱۲:۱۰

تا حالا یه نگاه به فروشگاههای دارای به اصطلاح نماد الکترونیکی انداختید وجدانن؟! یا......؟! آخه فروشگاههای کاملا معتبر و معروف و دارای نماد اعتماد(حتی از نوع دولتیش)!!!!! دارن دزدیهای یوایشکی میکنن که انگار کسی ازش خبر نداره! طرف تنها راه سفارش رو پرداخت آنلاین قرار داده، پولو درجا ازت میگیره ولی ۲ یا ۳ هفته ی بعدش اونم اگه خیلی زنگ بزنی و پیگیر بشی!!! سفارشت رو تحویلت میده! دیگه کسی نمیدونه یا فکر نمیکنه و بگه بابا تو اون ۲ یا ۳ هفته اون چند میلیارد پولی که از مردم آنلاین گرفتن رو اگه تو بانک بذارن یا دست چند تا بازاری بدن، با سودش میتونن حداقل نصفی از سفارشات مردم رو تامین کنن و اصل پول هم بزنن به جیب!! این یعنی دزدی تو روز روشن ولی بی سر و صدا! مردم هم که... هستن حتما، حالیشون نمیشه یا صداشون درنمیاد! پلیس فتا هم که تووووووپپپپپ! ۲۴ ساعته حواسش به اینجور کلاهبرداریا هست حتما!!!

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۱۱-۱۸ ۰۶:۵۰

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام علیکم



با احترام ،هرگونه پیام/گزارش /مشاوره و... را در بخش ارتباطات مردمی وب سایت پلیس فتا مطرح نمائید.

با تشکر

توسط مهمان در ۱۳۹۵-۰۴-۲۵ ۲۳:۱۹

سلام جهت پاسخ به ابهاماتتان به سایت www.networkmarketing.mimt.gov.ir lمراجعه کنید دیگه وزارت صنعت و معدن رو هم قبول ندارید

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۰۸-۲۰ ۰۸:۰۴

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام
این موضوع را در سایت اینماد بخش تماس با ما با سایت مذکور با ارائه اطلاعات لازم در میان بگذارید.
با تشکر

توسط مهمان در ۱۳۹۳-۰۴-۱۳ ۱۹:۵۹

با سلام اگر فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی کلاه برداری کند چطور می توانم شکایت کنم و پولم را پس بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۶-۰۲-۰۳ ۰۹:۵۶

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام علیکم



  با احترام خواهشمند است هرگونه پیام و گزارش را از لینک زیر با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارید. http:‎//www.cyberpolice.ir/csirc

توسط مهمان در ۱۳۹۴-۱۲-۱۲ ۱۱:۳۰

سلام من از یک سایت به نام www.clash2gem.ir. محصولی خریدم اما سایت برای بار دوم اجازه ورود نمیده و محصولمم دریافت نکردم

توسط مهمان در ۱۳۹۶-۰۵-۱۶ ۲۰:۲۸

سلام به سایت http:‎//www.enamad.ir رفتم اما لیست سایتهای مورد اعتماد رو ندیدم ممنون میشم اگه لینک مستقیمش رو بنویسید

توسط مهمان در ۱۳۹۵-۱۰-۲۷ ۱۱:۳۵

سلام این سایت کلاهبرداری میکند لطفا پیگیری کنید من خودم یک چیز از اینا خرید کردم سی دی خالی تحویلم دادن اسم سایت:novin*****.ir

توسط مهمان در ۱۳۹۴-۱۲-۲۴ ۱۶:۱۷

باسلام من ازشرکت سیمرغ عصرتجارت ۳۵روز پیش خرید کردم جنس به دستم نرسیده اعلام انصراف کردم پولم راهم پس نمیدهند لطفا راهنمایی بفرمایید

توسط مهمان در ۱۳۹۴-۱۰-۱۵ ۱۱:۰۷

سلام من از سایت میهن همکار که اینماد هم دارد وخودم کاملا بررسیش کردم، یک فایل نمونه سوال رو خریدم ولی بعد از پرداخت پول بنظر میرسید لینک خرابه و دانلود نمیکرد. همون لحظه توی بخش پشتیبانی پیام دادم که خرابه ولی جوابی نرسید فرداش دوباره پیام دادم بازم جواب نرسید دست آخر بعد سه روز صبر برگشتم ببینم جواب دادن یا نه که دیدم متاسفانه سایتش اصلا بالا نمیاد و این پیامو میداد Sucuri CloudProxy - Backend Server timeout!!! میشه لطفا بگید چکار کنم؟؟؟

توسط مهمان در ۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۳:۲۷

سلام.من از فروشگاه اینترنتی **** مشهد یک خرید اینترنتی انجام دادم که کاملا پشیمانم. چون اگر اون محصول ازتوبازار می خریدم اینقدر اذیت نمی شدم .این فروشگاه به اصطلاح معروف دوبار کفشوی پلین که ایرانی هست برای من فرستاد اما هردوبارهم محصول ضایعاتی و شکسته بود که پس از هربارزنگ زدن و پیگیری های فراوان به من می گفتند محصول برای ما پست کن ماپولشو بحسابت میریزم. ولی حالا بعد از دوماه که گذشته هربارزنگ میزنم جواب سربالا میدند.من هم تصمیم گرفتم برم مشهد وحضوری بحساب این فروشگاه برسم. به نظر بنده تو یران ما خریداینترنتی دقیقا یه جورکلاهیرداریه. چون همین اتفاق هم واسه برادر من افتاده بودولی متاسفانه من نمی دونستم وگرنه هرگز خریداینترنتی انجام نمی دادم که دوبرابر هزینه خریدحضوری از جیبم بره و از همه بدتر یکی پیدا شه که فکرکنه می تونه سرآدمارو کلاه بذاره.

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۱:۳۶

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام



در این بخش با کارشناسان پلیس فتا مشاوره نمائید.



http:‎//www.cyberpolice.ir/csirc

 
 

توسط مهمان در ۱۳۹۶-۰۵-۱۷ ۱۹:۵۰

خیلی ممنونم از جواب سریعتون میشه لطف کنید و بگید ستاره در لینکی که گذاشتید به چه معناست؟ آیا درصد امنیتش رو نشون میده و یا درصد مراجعه کنندگان؟ اگر درصد امنیتش رو نشون میده، آیا به این معنی هست که سایتهای تک ستاره نسبت به ۲ ستاره امنیت پایین تری دارند و خرید از اونها مشکل زاست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۰۷:۰۷

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام



در این بخش با کارشناسان پلیس فتا مشاوره نمائید.



http:‎//www.cyberpolice.ir/csirc

توسط مهمان در ۱۳۹۴-۱۲-۲۸ ۰۱:۲۵

با سلام
من جدیدا توسط شرکت سیمرغ عصر تجارت پرزنت شدم تا فعالیت خرید از شرکت رو به شکل زیر شاخه گرفتن (حرمی) شروع کنم .
ایا این شرکت معتبر است و کلا این گونه فعالیتهای فروش (حرمی و زیرگروه گرفتن) قانونی است ؟؟؟؟؟

توسط مهمان در ۱۳۹۵-۰۹-۰۷ ۱۶:۵۴

با سلام و خسته نباشید
خانمی هستم که کار آموزش بافتنی و خیاطی انجام می دهم قصد تشکیل کانال تلگرام و فروش جزوه و فیلم و عکس آموزشی کلاسهای خود را دارم .از نظر قانونی مشکلی وجود ندارد ؟
با سپاس فراوان منتظر راهنمایی شما هستم

توسط مهمان در ۱۳۹۳-۰۹-۱۱ ۲۲:۱۳

سلام من بارها و بارها از فروشگاه اینترنتی خرید کردم و همیشه کاملا راضی بودم

توسط مهمان در ۱۳۹۵-۱۲-۱۲ ۲۳:۵۹

با سلام درصورت امانت دار نبودن یک وب سایت در مورد ارباب رجوع چه برخوردی با انها خواهد شد

توسط مهمان در ۱۳۹۶-۱۱-۲۴ ۱۹:۴۱

ببخشید یه فروشگاه اینترنتی پیدا کردم چگونه بفهمم قابل اطمینانه

توسط مهمان در ۱۳۹۵-۱۰-۰۱ ۰۱:۲۹

من اطلاعات کارتم از طریق یک سایت خرید اینترنتی هک شده است. باید به کجا مراجعه کنم؟

توسط مهمان در ۱۳۹۴-۱۱-۰۴ ۱۰:۰۶

با سلام فروشگاه اینترنتی تیلا... در زمینه فروش نرم افزار یک شرکت کلاهبردار است . به هیچ عنوان خرید نکنید.

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۰۹-۰۱ ۰۹:۴۴

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام
هموطن گرامی
قبول کنید که اکثر فروشگاه های فاقد اینماد تخلفات دارند و موجب نارضایتی مشتریان خود می شوند که در اولین اقدام باید این فروشگاه ها  نسبت به اخذ اینماد اقدام نمایند.
متاسفانه صاحبان فروشگاه های اینترنتی سراسر کشور می بایست یک صنف تشکیل دهند تا بتوانند بصورت دغدغه های خود را بیان کنند در خصوص اداره پست مشکلات خود را با سایر صاحبان فروشگاه ها یک کاسه کرده و با مستندات لازم توسط نماینده ای به بازرسی این شرکت مراجعه نمائید.
همچنین پیام یا دغدغه های خود را در حوزه وظایف پلیس فتا در فرم تماس با ما در بخش ارتباطات مردمی مطرح نمائید.
همچنین مشکلات خود را با سازمان توسعه تجارت الکترونیکی نیز می توانید با فرستادن نماینده مطرح نمائید.

توسط مهمان در ۱۳۹۴-۰۶-۱۰ ۱۵:۴۵

سلام و با عرض خسته نباشید من از برنامه شیپور میخواستم یه اکانت کلش اف کلنز رو بخرم اما پولو به حسابش ریختم ولی خبری از اکانت نشد با دوشماره هم بهش پیام دادم ولی هردوتارو مسدود کرد چیکار کنم؟تنها من هم گول نخوردم دو سه نفر دیگه هم بودن که میخواستن شکایت کنن ولی میدونم اکانت مال خودشه لطفا بگید چیکار کنم.

توسط مهمان در ۱۳۹۴-۱۱-۲۶ ۰۱:۲۳

سلام. مى خواستم بپرسم شرکت بادران گستر با سایت www.baadraan.ir از پلیس فتا مجوز داره یا نه؟ چون خودشون که مى گن مجوز دارند. البته از امروز سایت بسته شده و مى گن داره به روز رسانی مى شه. ممنون مى شم پاسخ بدین.

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۱۰-۰۱ ۰۷:۲۸

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام

با احترام هرگونه پیام/گزارش / درخواست مشاوره خود را در وب سایت پلیس فتا بخش ارتباطات مردمی مطرح نمائید.

با تشکر

توسط admin در ۱۳۹۴-۱۲-۲۸ ۱۲:۰۱

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام 
شما با مراجعه به سایت وزارت صنعت معدن و تجارت بازاریابی شبکه ای و جستجو سایت مذکور می توانید از صحت و سقم سایت مربوطه اطلاع حاصل نمایید.

توسط مهمان در ۱۳۹۴-۰۶-۱۰ ۱۵:۴۶

چه کار کنم؟

توسط مهمان در ۱۳۹۵-۱۰-۰۳ ۲۱:۰۰

سلام میخواستم بدونم نماد الکترونیکی میتونه ثابت کنه که اون سایت فروش قانونی و درستی داره یا خیر؟

توسط admin در ۱۳۹۴-۱۲-۱۳ ۰۷:۳۵

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

در قسمت گزارشات مردمی یا سامانه مرکز فوریت های سایبری در همین سایت از همکاران ما کمک بگیرید و شکایت خودتون رو ثبت کنید.
توضیحات کامل تر را هم همانجا ارایه دهید.

توسط مهمان در ۱۳۹۳-۰۴-۱۴ ۱۶:۲۶

اگر کالای خریداری شده دارای کیفیت و ویژگی های ذکر شده داخل سایت نباشه مشمول شکایت میشه؟!چکار باید کرد؟!

توسط مهمان در ۱۳۹۳-۰۲-۲۹ ۰۹:۱۳

سلام آیا پلیس فتا با فروشگاه های اینترنتی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیستند برخورد قانونی می نماید؟ و کاربران در صورت مشاهده تخلف بهکجا مراجعه نمایند؟

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۰۵-۱۳ ۰۸:۲۲

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام
به بخش ارتباطات مردمی مراجعه نمائید با کارشناسان ما بصورت آنلاین تماس بگیرید یا بصورت آفلاین فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمائید.

توسط مهمان در ۱۳۹۶-۱۲-۱۵ ۱۲:۲۷

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

هیچ تفاوتی بین فروشگاهها وجود نداره چه نماد اعتماد داشته باشن و چه نداشته باشن من از فروشگاه اینترنتی من و کتاب خرید کرده ام که نماد هم داره.نه کالا را ارسال میکنن و نه وجه را مسترد میکنن.شکایت به نماد بردم پس از کلی ارسال مدرک جواب میدن.تماس گرفتیم جوابگو نیستن اگه مجبور به خرید هستین بهتره از اونهایی که پرداخت در محل دارن خرید کنین

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۱۰-۰۴ ۰۶:۴۲

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام با احترام هرگونه پیام/گزارش / درخواست مشاوره خود را در وب سایت پلیس فتا بخش ارتباطات مردمی مطرح نمائید. با تشکر

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۴-۱۱-۲۶ ۱۳:۱۳

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام .لطفا به سایت صنعت معدن تجارت مراجعه فرمایید و اسم شرکت مربوطه را جستجو کنید .در صورت وجود اسم شرکت مورد نظر در این سایت ، شرکت مذکور دارای مجوز می باشد.
 

توسط مهمان در ۱۳۹۴-۰۹-۰۹ ۰۹:۴۰

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام و خسته نباشید.دقیقا اوضاع من هم همین طوره؟چیکار باید انجام بدهیم؟

توسط مهمان در ۱۳۹۵-۱۲-۱۳ ۱۸:۰۲

ببخشید من اگه میخوام‌از طریق سایت شما شکایت کنم چطوری است

توسط مهمان در ۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۷:۵۹

سلام
میخواستم ببینم شرکت های بازاریابی )سیمرغ عصر تجارت( کارشون نتیجه داره یا نه ؟؟؟؟؟
و اگر سودی ندارن برای مردم چرا ازفعالیتشون جلوگیری نمیشه
باتشکر

توسط مهمان در ۱۳۹۴-۱۱-۲۴ ۱۵:۳۷

با سلام
مى خواستم در خصوص شرکت بادران گستر بدونم که ایا مجوز از پلیس فتا دارد یا خیر؟ آدرس سایتشون www.baadraan.ir هست.

ممنون مى شم به آدرس ایمیلم پاسخ بدین asal0911@yahoo.com در صورت امکان لیست شرکتهای دارای مجوز بازاریابی شبکه ای رو هم مى خواستم.

با تشکر

توسط مهمان در ۱۳۹۵-۰۸-۱۰ ۰۰:۴۰

سلام و خسته نباشید بنده از یه سایت خرید انجام دادم اما پول رو از دستگاه پست بانک واریز کردم به حساب ان شخص صاحب سایت برای لوازم خودرو اما با گذشت چند ماه هنوز وسایل رو به من نداده و باید از چه راهی اقدام کنم تلگرام و اینستاگرام و سایت هم دارد ان شخص و کلاهبردار از اب در امده و پول بنده رو نمیدهد باید چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر.

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۶-۰۵-۱۸ ۰۷:۱۰

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

هیچ فرقی ندارد فقط دوستاره تحت ssl می باشد که اطلاعات ارسالی شما بصورت رمز ارسال می شود.

افزودن دیدگاه جدید