۱۳۹۲-۰۹-۰۵ ۰۷:۳۰
تنظیم اندازه قلم

پ

۰:۴۵

پلیس سایبری جمهوری اسلامی ایران در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا استخدام می‌کند

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا از بین جوانان مؤمن، متعهد و کارآمد مرد از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل (مصاحبه ، معاینات پزشکی و …) با شرایط مندرج در این آگهی استخدام می‌نماید.
رشته‌های تحصیلی موردنیاز

مدرک تحصیلی حداقل معدل رشته های مورد نیاز
کارشناسی ارشد – دکتری ۱۳ کامپیوتر(مهندسی نرم افزار – معماری کامپیوتر- هوش مصنوعی- شبکه های کامپیوتری- امنیت اطلاعات)
مترجمی زبان فرانسه  - مترجمی زبان آلمانی - مترجمی زبان روسی – جامعه شناسی – اقتصاد – علوم سیاسی
افسری دکترا ریاضی کاربردی گرایش گراف و ترکیبات
 مهلت و نحوه ارسال مدارک
متقاضیان واجد شرایط مدارک ذیل را به ترتیب اعلام شده در بالا به یکدیگر الصاق وبدون تاشدگی در داخل پاکت A4قرار داده وتا تاریخ ۲۱/۰۹/۱۳۹۲ به آدرس: تهران –صندوق پستی ۹۱۹-۱۴۵۱۵ ارسال فرمایید.
کلمات کلیدی :

توسط ۶۴۵۸ در ۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۰۸:۴۵

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام، شما در صورت استخدام، نیاز به گذراندن دوره سربازی ندارید. و اگر داوطلبی قبلا دوره سربازی اسش را طی نموده باشد این مدت به سابقه خدمتی اش اضافه شده و به تعداد ماههای سربازی اش نسبت به سایر همدوره ها زودتر بازنشسته می شود ولی این امر در ترفعیات اثری ندارد.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۶-۰۱-۱۹ ۰۶:۴۳

سلام ببخشید باید چیما. کنیم سربازی بیفتیم پلیس فتا؟؟؟

توسط ۶۴۵۸ در ۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۰۸:۴۷

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام لطفا سوال خودتون را با شماره های مذکور در آگهی مطرح نمائید.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۲-۲۹ ۲۲:۵۸

باسلام
من لیسانس کامپیوتر دارم میخواستم بدونم
در سال ۹۵ برا خانوم ها استخدام در پلیس فتا با در مقطع کارشناسی وجود داره وجود داره

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۳-۰۷-۰۱ ۲۲:۵۳

با سلام و خسته نباشید ببخشید بنده در سال ۹۲ مدارک خود را برای استخدام پلیس فتا فرستاده بودم و خدا شکر پذرفته بودن و از هسته گزینش برام یک نامه و فرم معاینات پزشکی رو فرستاده بودن، ولی بدلیل اینکه بنده سرباز بودم و در منطقه عملیاتی خدمت می کردم متاسفانه نتونستم برای انجام معاینات پزشکی در زمان مقرر شده مراجعه کنم،و الان برای استخدام سال ۹۳ هم فرستادم ولی تا حالا هیچ نامه ای برام نیومده!حالا سوال من اینه که میشه با اون برگه معاینات سال ۹۲ اقدام و مراحل گزینش رو انجام داد؟ تو روخدا واسم خیلی حیاتی اگه راه حلی وجود داره راهنمایی کنید! با سپاس و تشکر فراوان

توسط ۶۴۵۸ در ۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۰۸:۵۱

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام، شما در صورت استخدام، نیاز به گذراندن دوره سربازی ندارید. و اگر داوطلبی قبلا دوره سربازی اش را طی نموده باشد این مدت به سابقه خدمتی اش اضافه شده و به تعداد ماههای سربازی اش نسبت به سایر همدوره ها زودتر بازنشسته می شود ولی این امر در ترفعیات اثری ندارد.

توسط محمد در ۱۳۹۳-۰۶-۱۳ ۱۱:۳۹

سلام میشه شماره مرکز گزینش فاوا رو بدین واسه پیگیری مدارک ارسال شده برای استخدامی؟

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۲۰:۱۲

باسلام
بنده دوست دارم افتخاری با پلیس فتا در حوزه ی مربوط به رشته خودم همکاری کنم
کارشناسی فناوری اطلاعات دارم و مسول تربیت بدنی پایگاه بسیج محل سکونت خودم میباشم
با نهایت احترام

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۰۷:۴۳

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام 
اطلاعیه های استخدامی در نشریه های کثیرالانتشار منتشز می شود از آن طریق پیگیر باشید.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۱-۱۱ ۱۴:۳۷

با سلام من نویسنده چند کتاب هستم در حوز فناوری اطلاعات....قبلا توسط یکی از آشناهامون مدارکم رو تحویل پلیس فتا دادیم و یک مرحله هم رفتم برای مصاحبه. من معافیت پزشکی داشتم اما کاملا سالمم و تاییدیه از پزشک هم بردم........میشه بگید چرا این فرایند این قدر طول میکشه؟؟؟ الان حدود ۳ ماهه منتظرم.......

توسط هادی در ۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۱۸:۴۸

با سلام من مدارکم رو برای استخدامی سال ۹۳ ارسال کردم.نتایجش کی مشخص میشه که استخدام میشیم یا نه؟

توسط ایمان در ۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۲۲:۰۰

سلام وخسته نباشید.
بنده دارای مدرک فوق دیپلم فناوری اطلاعات هستم با معدل۱۴.۱۴.
والان هم ترم چهار لیسانس هستم خواستم بپرسم اطلاعی از تاریخ اعلام ثبت نام در سال۹۵ و یا نحوه ویا راه حلی هست که بتونم وارد این اورگان بشم اگه بگید ممنون میشم

توسط مجید در ۱۳۹۵-۰۲-۱۸ ۱۳:۰۵

با سلام.اینجانب علاقه زیادی به نیروی انتظامی و به خصوص پلیس فتا دارم.حتی یه بارم ثبت نام کردم خبری نشد.مهندسی تنکنولوژی الکترونیک هم دارم.این سوال منو اگه جواب بدید ممنون میشم.من که دوست دارم در نیروی پلیس به مردمم خدمت کنم از چه طریقی اقدام کنم.نزدیک به ده ماهه هر روز سایتتون رو میبینم.ممنون

توسط علی در ۱۳۹۵-۱۰-۱۲ ۱۶:۴۵

سلام من دانشجوی لیسانس نرم‌افزار هستم و امسال فارغ‌التحصیل میشم،علاوه بر بحث های عمومی کامپیوتر درحال فرگیری زبان برنامه نویسی python و دیتابیس‌های قَدَر میباشم،اما هنوز سربازی نرفتم،میخوام بدونم شرایط استخدام در فتا چی هست؟ تاریخ استخدام چه زمانی هستش؟

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۰۷:۱۸

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با شماره تماس مرکز گزینش فاوا که مدارکتون رو فرستادید تماس بگیرید.

توسط ابراهیمی در ۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۶:۴۳

با سلام بنده فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته ( مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار ) هستم و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد رشته IT ( مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی ) می باشم . اینجانب دارای مدارک تخصصی +MCITP - CCNA - Network - و در حال حاضر وارد مرحله ICND2 و بعد از آن CCNP را شروع خواهم کرد . ( بنده استخدام رسمی نخواستم )( آیا بنده با این شرایط نمی توانم حتی به صورت افتخاری با پلیس فتا همکاری کنم ؟ )

توسط راستگو در ۱۳۹۶-۰۳-۰۴ ۱۹:۱۴

سلام بنده لیسانس نرم افزار دارم میخوام در پلیس فتا استخدام بشم،شرایط استخدام چی هست و چه تاریخی استخدم داره؟

توسط ابراهیمی در ۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۶:۵۲

از زمانی که پلیس فتا افتتاح شد بنده کاردانی خود را تمام کردم ولی تا امروز که کارشناسی ارشد خودم را هم به پایان میرسانم بنده نتوانستم وارد پلیس فناوری تبادل اطلاعات شوم . با این همه علاقه مندی ولی افسوس که به در بسته خوردم . همه دوستانم جذب فتا شدند به جزء من . دوستانی که با آنها دوره های شبکه وSeCu و ..... گذراندیم . به هر حال مبارکتون باشد . خدا نگهدارتان .

توسط رضا در ۱۳۹۵-۱۱-۰۵ ۱۴:۲۹

باسلام من دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) رشته مخابرات امن (امنیت اطلاعات و رمزنگاری )هستم میخواستم بدونم این رشته جز رشته هایی که پلیس فتا استخدام میکنه هست یانه ؟؟؟

توسط امیر در ۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۱۲:۳۴

با سلام و عرض ادب اینجانب امیر ۳۱ سال دارم خواهرم لیسانس کامپیوتر نرم افزار تازه فارغ التحصیل میشه آخر آبان ۹۳ والا من پارتی و آشنایی در جایی ندارم ببینم آیا گزینش ناجا داره یا خیر با روابط عمومی ناجا هم زنگ میزنیم جواب نمیدند اگر امکانش هست راهنمایی بفرمایید معدلشم ۱۶/۵ محل تحصیلشم آزاد شهر قدس بوده

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۰۷:۲۹

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام شرایط استخدامی در فایل پیوستی خبر به صورت واضح آمده است.

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۲-۰۹-۱۲ ۱۸:۳۰

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

این مرحله از استخدام ویژه کارشناسی ارشد و دکترا می باشد.

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۰۶-۱۵ ۰۹:۴۴

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام
روی آگهی استخدام پیوستی درج شده است.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۲-۰۹-۱۲ ۱۸:۵۰

باسلام ، آیا کسانی که خدمت نرفته اند و در فرجعه بعد از تحصیل هستند امکان استخدام بطوریکه جزو دوره خدمت حساب شود هست؟ و اینکه ساعات خدمت شان به چه شکل میباشد؟ آیا در شهر خودشان مشغول میشوند؟

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۰۷-۰۵ ۰۷:۲۶

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام ما در جریان امور استخدام نیستیم از گزینش استعلام کنید.

توسط کاربر میهمان در ۱۳۹۲-۰۹-۰۹ ۱۳:۱۹

با سلام ، بنده به تازگی کارشناسی ارشد گرایش نرم افزار را تمام کردم اما هنوز خدمت سربازی نرفتم. می خواستم بدونم می تونم رزومه ارسال کنم و اگر پذیرفته بشم دوره ضرورت خدمتم را در همان پلیس فتا سپری می کنم؟

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۰۷-۰۵ ۰۷:۲۸

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام شما رزومه خودتون رو در فرم تماس با ما ارسال نمائید تا مورد بررسی قرار گیرد.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۶-۰۳-۲۰ ۰۷:۵۱

با سلام . همسر بنده به شهریور دفاع میکنه و دکترای شبکه های کامپیوتری از دانشگاه شیراز میگیره . بسیار پر تلاش و علاقه منده .و پروژه هایی هم باوزارت دفاع داشته . تاریخ اگهی گذشته . الانم میتونه ارسال کنه مدارکشو؟با توجه به اینکه اون سالها اصلا دکترای شبکه نداشتیم والان هم فقط همسرم و عده معدود دیگری هستن

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۱-۱۴ ۱۳:۱۶

سلام

بنده كارشناسی مهندسی تكنولوژی نرم افزار دارم و حق تدریس دوسال درسازمان فنی وحرّفه ای دارم كه دوره های انواع شبكه ها ... ورایانه كار درجه یك و دو و... آموزش دادم سال٩٥چه زمانی استخدامی ها می آید و آیا كارشناسی هم استخدامی دارید؟؟؟؟

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۰۷-۰۵ ۰۷:۲۹

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام شما فرم همکاری داوطلبانه را تکمیل نمائید باهاتون تماس گرفته می شود.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۳:۱۲

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما من تازه این آگهی دیدم من مدرک فوق دیپلم نرم افزار کامپیوتر دارم آشنای کامل به هک سایت و امنیت شبکه و سرور دارم در بحث تعمیرات سخت افزار کامپیوترو لب تاب وساخت انواع ربات تخصص دارم میخواستم بدونم میتونم عضو کوچکی از پلیس فتا بشم تا به مردم کشورم خدمت کنم تا نام ایران در دنیا سربلند و سرافراز باشد با تشکر

توسط علی در ۱۳۹۲-۱۲-۱۷ ۱۸:۴۹

با سلام ببخشید من الان متوجه این آگهی شدم، آیا می تونم مدارک رو ارسال کنم؟ اگه نمیتونم مدراکمو ارسال کنم، میشه بگید که دیگه کی آگهی استخدامی برای مقطع ارشد رو میزنید؟

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۳:۲۱

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما و همکاران محترم بنده فوق دیپلم نرم افزار کامپیوتر داارم و در مبحث هک سایت و سرور وکلاینت و امنیت شبکه و تعمیرات انواع قطعات کامپیوتر و لب تاب و ساخت انواع ربات وساخت انواع بازهای کامپیوتری تخصص دار م میخواستم بدونم میتوانم عضو کوچکی از پلیس فتا باشم تا به مردم سرزمینم ایران خدمت کنم تا در همه جا دنیا سربلند و سرافراز باشیم

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۲-۰۹-۱۳ ۱۷:۴۱

باسلام اینجانب دارای مدرک ارشد شبکه های کامپیوتری از دانشگاه صنعتی امیرکبیرهستم و مدرک اینجانب مجازی(آموزش محور)است /حال با این اوصاف میتوانم در استخدامی شما با مدرک ارشد مجازی شرکت کنم؟؟ لطفا فراموش نشود که اساتید امیرکبیر روی ما دانشجوهای مجازی سختگیری شدیدتری نسبت به روزانه ها داشتند.

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۲-۱۲-۱۸ ۰۷:۳۶

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام علیکم
با شماره تلفن‌های مندرج در آگهی تماس بگیرید و سوال خود را بپرسید.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۲-۰۹-۰۹ ۲۱:۴۵

باسلام من رشته کارشناسیم کامپیوتر ارشدم هم مکاترونیک زیر شاخه هوش مصنوعی میشه شرکت کنم

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۱۰-۱۴ ۰۹:۳۲

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام 
اطلاعیه های استخدامی را از روزنامه های کثیر الانتشار و جریده بازارکارپیگیر باشید.

توسط سلام در ۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۰:۱۱

با سلام خدا قوت زمان استخدام ۹۳ کی است ایا از کارشناسی هم استخدام می کند یا نه ؟

توسط مجتبی در ۱۳۹۲-۰۹-۰۵ ۱۲:۳۵

با سلام ، میخواستم بدونم مقطع کارشناسی هم در این مرحله استخدامی میتونن شرکت کنند ، برای مقطع کارشناسی هم استخدامی دارید؟

توسط امید در ۱۳۹۳-۰۷-۱۵ ۱۱:۱۹

با سلام و عرض خسته نباشید میخواستم بدونم آزمون ورود به سازمان نیروی انتظامی بخش فتا جمهوری اسلامی ایران چه زمانی برگذار میشه؟یا اینکه اول درخواست همکاری از طرف جویای کار به سایت برای استخدام باید صورت بگیره؟ برای استخدام باید چیکار کرد؟ با تشکر Resume لیسانس IT ICDL +NetWork MCITP MCSA CCNA طراحی وب سایت CMS ( سیستم مدیریت محتوا جوملا )

توسط ۶۴۵۸ در ۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۰۸:۴۱

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام فقط ملاک مدارک مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده و مجازی یا شبانه و... درصورت داشتن تائیده مذکور مشکلی ندارد.

افزودن دیدگاه جدید

700X100.gif

اخبار مرتبط