۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۱۵:۰۱
تنظیم اندازه قلم

پ

همزمان با میلاد امام جواد(ع):

پلیس فتا به شبکه‌های اجتماعی پیوست

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: به گزارش خبرنگار این پایگاه در مصاحبه با مدیر وب‌سایت پلیس فتا، وی اعلام نمود: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا در راستای اهداف از پیش تعیین شده خود مبنی بر حمایت ازشبکه‌های اجتماعی داخلی و تعامل سازنده با کاربران و فعالان فضای مجازی و همچنین در پاسخ به درخواست‌های مکرر این کاربران و مخاطبان وب‌سایت پلیس فتا مبنی بر راه‌اندازی صفحه رسمی  این پلیس در شبکه‌های اجتماعی و جلوگیری از ایجاد صفحات جعلی بنام این پلیس در شبکه‌ها، نسبت به ایجاد صفحه رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی کلوب، فیس‌نما، آپارات اقدام نمود که در آینده نزدیک سایر شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب به این لیست اضافه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: برنامه‌های ویژه‌ای با توجه به ویژگی‌های مختص هر شبکه اجتماعی طراحی و پیش‌بینی شده که به تدریج با همکاری مدیران این شبکه‌ها اجرا خواهد نمود.

مدیر وب‌سایت پلیس فتا در پایان از همکاری صمیمانه مدیران شبکه‌های اجتماعی یاد شده تقدیر و تشکر نمود.

آدرس صفحات رسمی این پلیس  بشرح زیر است:
 

صفحه پلیس فتا در کلوب    شبکه اجتماعی کلوب: www.cloob.com/cyberpolice
صفحه پلیس فتا در فیس‌نما    شبکه اجتماعی فیس‌نما:www.facenama.com/cyberpoliceir
کانال رسمی پلیس فتا در آپارات    شبکه اشتراک ویدئو آپارات: www.aparat.com/cyberpolice.ir
کلمات کلیدی :

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۳-۰۷-۲۴ ۰۰:۳۲

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

چه پلیس فتایی هستی که به افسران میگی تازه تاسیس ؟!

توسط zahra در ۱۳۹۳-۰۹-۰۹ ۲۱:۴۰

به نظر که کار جالبی میاد ....موفق باشید.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۳-۰۲-۲۸ ۰۹:۲۳

سلام منظور هر کی هر چی بنویسه شما دسترسی دارین بهش حتی مطالب خصوصی؟

توسط علی در ۱۳۹۳-۰۳-۲۰ ۲۱:۴۰

با سلام خدمت کاربران عزیز به نظر این حقیر کار بسیار عاقلانه و خوبی میتونه باشه چرا که مردم با آگاهی و اطلاعات بیشتری میتونن آشنا بشن و با جرائم حوزه سایبر بهتر برخورد و مواجه کنند چراکه بیشتر مردم متاسفانه با جرائم در حوزه سایبر آشنایی کافی ندارند پس خیلی میتونه راهگشا و خوب باشه خدا قوت به پلیس های عزیز

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۰۷:۴۷

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام 
صفحه ایجاد کردن مهم نیست مهم تولید محتوا است 

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۰۷:۵۳

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام 
ضمن تشکر از دعوت گرمتون ، فعلا وب سایت این پلیس در شبکه اجتماعی جدید عضو نخواهد شد و بجز آپارات ، کلوب و فیس نما در بقیه شبکه هایی هم که عضو است غیرفعال است.
با تشکر

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۳-۰۳-۲۱ ۱۱:۳۰

اگر در آپارات فردی مزاحم شود چه باید کرد؟

توسط حسین در ۱۳۹۳-۰۲-۲۸ ۱۳:۲۶

سلام به نظر من حضور پلیس در شبکه های اجتماعی حتی فیس بوک خیلی خوبه و میتونه جلوی کارهای خلاف رو در همون اول کار بگیره. همچنین باعث امنیت بیشتر و آرامش خاطر خانواده ها میشه

توسط گشت نامحسوس در ۱۳۹۳-۰۲-۲۷ ۰۱:۵۵

دوستان به نظر شما این کار جالبی هست اما به نظر من اصلا جالب نبود انگار یادتون رفته شما پلیس هستید و کم کم دارید هم رنگ جمع میشید واین اصلا برای شما جالب نیست امروزشبکه های اجتماعی مجاز مانند:کلوب-فیس نما و....فردا شبکه های غیر مجاز:فیس بوک-تویتر یادتون نره واسه چی پشت اون میز ها نشستید

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۳-۰۹-۰۱ ۱۳:۳۶

سلام خسته نباشید ...کار بسیار خوبی داره صورت میگیره...امیدوارم ادامه مستمر داشته باشه..پس لطفا به جای اینکه فعالیتتون رو کم کنید یهتره در دیگر شبکه های اجتماعی هم صفحه ایجاد کنید...ممنونم...و یه سوال ایا شبکه (باتو)جزو شبکه های داخلی هست و اگر هست ایا نظارت دارید بر این شبکه یا نه...متشکرم

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۰۲-۲۹ ۰۹:۱۰

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

خیر 

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۰۳-۲۲ ۰۶:۵۸

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

به مدیر سایت گزارش نمائید.

توسط Mynabz در ۱۳۹۳-۰۲-۲۲ ۱۸:۲۳

امر بسیار جالبی انجام شده، انشاءالله موثر واقع شود.

توسط محسن در ۱۳۹۳-۰۲-۲۹ ۱۰:۲۸

پلیس باید در تمام شبکه های اجتماعی حضور داشته باشد مخصوصا فیس بوک که آسیبهای زیادی به فرهنگ این مملکت وارد کرده

توسط کاربر افسران در ۱۳۹۳-۰۷-۱۴ ۱۳:۴۲

سلام عرض ادب خسته نباشید خداقوت لطف در سایت افسران جنگ نرم در فرمایشات رهبری این سایت ایجاد شده هم صفحه ایجاد کنید ممنون... http:‎//www.afsaran.ir

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۳-۰۶-۱۱ ۱۶:۰۲

سلام لطفا در لنزور هم کاربری ایجاد فرمایید

توسط وحید در ۱۳۹۳-۰۴-۲۰ ۲۲:۲۱

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

اتفاقا اینکار بسیار مفید و عالی هست ، پلیس پشت اون میز نشسته که مردم رو از تکنولوژی و ارتباطات دور کنه . بلکه بهتره تشویق کنه به ارتباط سالم ، این خیلی خوبه که کاربران هر جا پلیس رو کنار خودشون حس کنند و هر جا که نیاز بود در سریعترین حالت ممکن بهش دسترسی داشته باشند ، و با چشم خودشون فعال و زنده بودن کارهای پلیسی رو مشاهده کنند %

توسط کاربران کلوب در ۱۳۹۳-۰۲-۳۰ ۰۳:۳۳

سلام میخواستم بدونم ایا فکری درباره ی فعالیت یه سری عوامل جدایی طلب پانترک و... و برخی کاربران فحاش و مخصوصا یه سری کاربر که اسلام رو سنگر خودشون کردن و فعالیت ضد ایرانی انجام میدن صورت گرفته ؟؟ متاسفانه پلیس کلوب این اوخر گویا خیلی درگیر هستش و این افراد سو استفاده میکنند ...خوشحال میشم نظرتون رو بدونم..

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۰۸:۰۴

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام
ما نگفتیم افسران تازه تاسیس است گفتیم در شبکه اجتماعی جدید یعنی بغیر از شبکه هایی که صفجه رسمی وجود دارد در شبکه اجتماعی جدید نمی توانیم صفحه رسمی داشته باشیم و علتش رو هم شرح دادیم.

با تشکر

توسط تیم سایبری در ۱۳۹۳-۰۴-۰۶ ۲۲:۴۹

با سلام
باتوجه به درخواست تعدادی از کاربران و اعلام علاقه مندی مدیریت جامعه مجازی آریو www.arioo.com نسبت به پیوستن پلیس فتا به این جامعه مجازی ؛ از شما مسئولین محترم خواستاریم درصورت امکان به این جامعه مجازی بپیوندید.

توسط کاربر هم میهن در ۱۳۹۳-۰۲-۳۰ ۱۷:۲۷

سپاس...
خیلی عالیه...امیدواریم در کل شبکه های اجتماعی مؤثر باشه...