رفتن به محتوای اصلی
ثبت گزارش
ثبت گزارش

تبلیغات کلیکی

1390-11-02 22:27
تنظیم اندازه قلم

پ

کد خبر: 3821

تبلیغات کلیکی

 تبلیغات کلیکی
تبلیغات کلیکی یا( PPC )‪(payperclick)‬ در مواردی تبلیغات جستجویی یا بازاریابی جستجویی نامیده می شود. PPC یک مدل تبلیغات اینترنتی می باشد که بوسیله موتورهای جستجو و برخی سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت ها و کسب و کارهای گوناگون می توانند تبلیغ خود را در گوشه ای از سایت ناشر قرار دهند و زمانیکه یک مشتری عبارت خاصی را در اینترنت جستجو می کند سایت های ناشر این وب سایت ها را در معرض دید شخص قرار می دهند. هر کلیک بر روی تبلیغ و لینک سایت به نمایش در آمده  هزینه ای را برای سایت تبلیغ دهنده دربر خواهد داشت.

مزیت این مدل تبلیغات اینترنتی این است که تبلیغ دهنده تنها زمانی که یک مشتری به سایت او ارجاع داده می شود، پول و هزینه پرداخت می نماید. نکته حائز اهمیت این است که این مشتری دقیقاً به دنبال محصولاتی می باشد که در سایت تبلیغ دهنده در معرض فروش گذاشته شده است و در اصطلاح به چنین مشتری "مشتری ترجیحی"گفته می شود.
این مدل تبلیغات به سرعت در میان کسب و کارهای بزرگ و کوچک رواج یافته و بر اساس آمار و نتایج بدست آمده بیش از نیمی از هزینه ای که بابت تبلیغات دیجیتال پرداخت می گردد مربوط به تبلیغات کلیکی می باشد.

 

روش های PPC 

دو روش اولیه برای تبلغات کلیکی وجود دارد: نرخ ثابت و روش مزایده ای. به طور کلی آن چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد این است که تبلیغ دهنده، همیشه باید مشتریان بالقوه ارجاعی را مورد توجه و بررسی قرار دهد. منظور از مشتریان بالقوه در این قسمت مشتریانی است که نوع آنها و پتانسیل فروشی که می توانند در وب سایت ایجاد نمایند، مورد توجه  قرار می گیرد.

PPC با نرخ ثابت 

در این روش، تبلیغ دهنده و ناشر تبلیغ، توافق می کنند به ازای هر کلیکی که خریدار به قصد خرید بر روی تبلیغ در سایت نمایش دهنده کلیک می کند، مبلغ ثابتی پرداخت شود. این روش توسط موتورهای جستجو که قابلیت خرید اینترنتی همراه با مقایسه قسمت ها را دارند نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نوعاً ناشران این گونه سایت ها کارت هایی دارند که در آنها نرخ هزینه هر کلیک در مناطق مختلف وب سایت در آنها اشاره شده است. این مبالغ بر اساس محتویات مطالب صفحات خاص تعیین می شوند. 

هزینه هر کلیک بر مبنای قیمت مزایده ای

هزینه هر کلیک بر مبنای قیمت مزایدهای، بیشترین کاربرد را دارد. در این روش، در حراجی های خصوصی که توسط صاحبان سایت های تبلیغ کننده کالا برگزار می گردد، تبلیغ دهندگان با یکدیگر به رقابت می پردازند. هر سه شبکه بزرگ تبلیغاتی Google Adwords، Yahoo! Search Marketing و Microsoft AdCenter از یک سیستم مزایده استفاده می کنند؛ که به تبلیغات دهندگان اجازه می دهند یک قیمت پیشنهادی برای مزایده تعیین کنند و یا هزینه هر کلیک را بر اساس میزان رقابت برای جستجو یک عبارت مشخص و خاص پیشنهاد دهند. Yahoo و Bing اخیراً برنامه های مستقل PPC خود را ادغام و تحت نظارت Microsoft Adcenter فعالیت می کنند.

 

مزایای تبلیغات کلیکی:

اولین مزیت تبلیغات کلیکی دسترسی سریع به بازار می باشد. در حالیکه چندین ماه زمان می برد تا یک سایت جایگاه مناسب خود را پیدا کند، با استفاده از تبلیغات کلیکی فقط چند ساعت زمان می برد تا مشتری ها به سایت شما سرازیر شوند.
مزیت دیگر تبلیغات کلیکی در جهت ایجاد بستری برای ارائه تبلیغات شرکت های کوچک و کار آفرینان در کنار شرکت های بزرگ می باشد. با تبلیغات کلیکی، تبلیغات شرکتهای کوچک می تواند بالا و یا زیر تبلیغ شرکت های بزرگ در صفحه سایت های ناشر ارائه گردد.
تبلیغات کلیکی به کسب و کارهای بزرگ و کوچک این امکان را می دهد تا بر روی مشتریان بالقوه خود (بر اساس نتیجه جستجوی آنها) کنترل کامل داشته و آنها را به صفحات ویژهای که قصد بازدید آنها را دارند هدایت کنند.
این نوع تبلیغات توانایی تجزیه و تحلیل تبلیغ دهنده را در جهت انتخاب کلمات مناسب برای جستجو افزایش می دهد.

کلاهبرداری کلیکی چیست؟

کلاهبرداری کلیکی یک روش و رویکرد غیر قانونی است. این نوع از کلاهبرداری زمانی به وقوع می پیوندد که اشخاص بر روی آگهی تبلیغاتی (بنر و یا متنی) کلیک می کنند تا تعداد کلیک های قابل پرداخت به تبلیغ دهنده افزایش یابد. این کلیکهای غیر قانونی می تواند توسط اشخاص که بر روی لینک های مورد نظر کلیک می کنند، انجام شوند و یا توسط نرم افزارها و یا ربوت های آنلاین که برای کلیک بر بنرهای تبلیغاتی و یا لینک های متنی برنامه ریزی شده اند، انجام شوند. تحقیقات نشان می دهد که کلاهبرداری کلیکی توسط اشخاصی انجام می شود که از آن برای افزایش درآمد بنرهای تبلیغاتی شخصی خود استفاده می کنند. بعضی از شرکت ها از این روش برای خالی کردن بودجه تبلیغاتی شرکت های رقیب خود استفاده می کنند.

کلاهبرداری کلیکی زمانی اتفاق می افتد که یک فرد هدف های زیر را دنبال می کند:
الف) کسب سود
ب) تهی کردن بودجه تبلیغاتی شما
ج)هر دو مورد

نتایج کلاهبرداری کلیکی برای صاحبان مؤسسات کوچک ویران کننده می باشد و خرج زیادی روی دست تبلیغات دهندگان، که بودجه های کلانی در اختیار دارند، می گذارد.

سایت های کسب درآمد کلیکی

هنگام گشت و گذار در اینترنت شاید بارها با پیغام "کسب درآمد از اینترنت" و یا "کسب درآمد از راه کلیک" مواجه شده باشید. شیوه فعالیت این سایت ها بدین گونه است که افراد را با وعده کسب درآمد تشویق به کلیک کردن روی تبلیغات می نمایند. بدین صورت که هر فرد با کلیک بر روی تبلیغات مبلغ مشخصی به حسابش واریز می گردد. هنگامی که فعالیت این سایت ها را مورد بررسی قرار می دهیم، متوجه می شویم که این نوع فعالیت ها، همان طور که پیشتر اشاره شد، در تضاد کامل با ماهیت PPC یا پرداخت در ازای هر کلیک، می باشد.

آن چیزی که روشن و واضح است این است که سایت های تبلیغ دهنده به قصد افزایش مشتری های ترجیحی و یا افزایش فروش خود اقدام به انجام تبلیغات اینترنتی PPC می نمایند. در حالی که در این سایت ها افراد مراجعه کننده به سایت تبلیغ دهنده در واقع یک مشتری ترجیحی نمی باشند و صرفاً جهت کسب درآمد، کلیک می کنند، در زیر به برخی از معایب این سایت ها اشاره می کنیم:
• عدم مراجعه بسیاری از افراد به این گونه سایت ها جهت ارائه تبلیغات
• عدم افزایش فروش سایت تبلیغ دهنده
• به سرعت بودجه تبلیغاتی سایت ها به اتمام می رسد.
• نداشتن رتبه و رده مناسب در موتورهای جستجوی اینترنتی
• ناتوانی سایت های تبلیغ دهنده جهت تجزیه و تحلیل آماری مشتریان و متعاقب آن عدم بهینه سازی سایت


 
کلمات کلیدی :

دیدگاه

توسط ناشناس در 1395-06-29 14:26

کار در منزل: * ?????? * من به این شرکت مراجعه کردم، کلا کلاهبرداری هستش وهیچ کاری وجود نداره واین شرکت به عنوان آموزش کلی جنس میفروشه وبعد با یک ایراد کزایی ردمون میکنه

توسط ناشناس در 1395-08-22 23:33

سلام علیکم
چند روز جلوتر در کانال های تلگرام پیامی مبنی بر کاردر منزل از طریق شمع سازی ارائه شد و ما گروهی از حافظان قرآن برای پیشرفت موسسه قرآنی شهرمان تصمیم به کار در این شرکت گرفتیم وهمه پول گذاشتیم وفرستادیم تا برای ما جنس بفرسته وکار کنیم و....
متاسفانه یک کارتن دوکیلویی پارافین فرستاد ودیگه تموم بعدم اکانتشو پاک کرد تلفنش از دسترس خارج کرد آیا قابل پیگیری هست که بتونیم پولمون پس بگیریم ویا حداقل افراد دیگه گولشو نخورن چون توی کانالهای دیگه تبلیغاتش دیدم
ایمیل منb******f20@gmail.com
ممنون از زحمات شما

توسط ناشناس در 1395-11-28 08:21

کلا کسب و کار در منزل دروغه..بنظرم پلیس باید جلوی اونها رو بگیره چرا آزادانه داخل روزنامه آگهی میدن؟ من خودم دو سال پیش رفتم برای ساخت تاج عروس 30 تومن گرفت آموزش 1 ساعته کلی خرج کردیم آخرش ایراد الکی گرفت رد کرد، در ضمن محلش بوی تریاک میداد و آدمای ناجور رفت و امد میکرد.. مرد رفت و آمد میکرد.. اونجا مرکز فساده

توسط ناشناس در 1395-11-04 23:06

*******.ir کلاه بردار هست. پول نمایش دهنده ها رو نمیده. در واقع وقتی درخواست واریز میزنی بی دلیل بلاکتون میکنه و تحت هیچ شرایطی حتی با پی گیری تلفنی پولتون رو نمیدن میگن. باهاش کار کردید و این اتفاق افتاد تعجب نکنید یا حق

توسط تهران بزرگ - م… در 1395-08-23 06:52

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام



در این بخش با کارشناسان پلیس فتا مشاوره نمائید.



http:‎//www.cyberpolice.ir/csirc

توسط ناشناس در 1395-02-18 11:45

شرکت های Anetwork.ir و Sabavision.com و چند سایت دیگر شرکت تبلیغات کلیکی هستند آیا این شرکت ها مورد تائید می باشند و اگر مورد تائید می باشند چه تفاوتی با وب سایت های دیگر دارند که مجاز هستند.

توسط ناشناس در 1395-10-04 22:59

خیلی خوب میشد که اگر به اینجور سایت ها نیز نماد الکترونیک بدن تا مطمئن بشیم برای فعالیت

توسط ناشناس در 1395-01-11 23:52

سلام نوروزتان پیروز
اگر لیستی از سایتهایی که روشهای تقلب و کلاه برداری از افراد را دارند و با ثبت نام در این گونه سایت ها به کاربر زیان میرسد را مشخص کنید خیلی ممنون می شوم
قدیم وقت مدرسه کلاس که می خواستن ساکت بشه روی تخته سیاه اسامی خوبها و بد را می نوشتن اما در دنیای مجازی امروز احساس می کنیم کنترل این کلاس خیلی باید جدی تر صوزت بگیرد
این روزها روشهای درآمدی از اینترنت و دنیای مجازی انقدر پیچیده شده که گاهی این سایت ها روشهای پیچیده ای برای به دست آودن پول پیش می گیرند که حتی یک کاربر حرفه ای هم بعضی وقتا قابلت تشخیص را از دست می دهد و تشخیص درست از نادرست خیلی سخت می شود و شما که راس همه موضوعات می باشد و از همه چیز آگاهی دارید می توانید راه درست را به کاربران نشان دهید
یک نفر درون یکی از همین سایت ها نوشته بود اگر سایتی درآمد زایی را فیلتر کنند آن سایت کلاهبرداره نمیدونم اگر این مطلب درسته لطفا بیشتر به این مطلب پرداخته شود
چونکه با 5 هزار تومان این فیلتر ها باز میشه فقط مخابرات برای یک عده درآمد زایی کرده حال خیلی شرایط سخت شده اطمینان به هیچ چیز نمیشه کرد
با تشکر

توسط ناشناس در 1395-10-04 23:10

آ یا میتوان از این راه کسب در آمد نمود

توسط ناشناس در 1396-05-30 12:51

سایت های کلاه بردار را مسدود کنید ، سایت های بدون کلاه برداری را معرفی کنید . البته شاید در بعضی وبلاگها نیز محتوایی مورد آنها باشد که آزمایش ها نشان دهنده کلاه بردار بودن باشد کل وبلاگ را مسدود نکنید تنها ارسال در رابطه با آن را مسدود کنید . همچنین تقاضا دارم از قدرت سایبری استفاده کنید و الگوریتم ها و سیستم های کسب درآمد از سایت های معروف ایرانی مثل آپارات و نماشا و شبکه های اجتماعی معروف را ارتقا دهید تا با جذب کاربر از سراسر جهان هم گردش مالی ایجاد شود هم ارز برای تبلیغات وارد شود هم کاربران ایرانی مانند کاربران یوتیوب و گوگل به سبک ادسنس تبلیغات حساس درآمد زایی کنند تا از طریق آنلاین بسیاری شغل خوب درآمد ایجاد شود . یک سایت میتواند به اندازه ای هوشمند شود که همه آن را دوست بردارند یا به اندازه ای متقلب میشود که کلاهبردار میشود این را وبمسترها از مخفی کاری آنها خبر ندارند . بالاخره یک نفر تحصیل کرده است و نشسته پروژه ای نوشته اما وقتی میبیند جواب نمیدهد تقلب میکند این سایت 2 حالت دارد یا باید به آن کمک کنند تا راه بیفتد یا مسدود کنند چون تقلب اثبات شده .

توسط ناشناس در 1396-03-30 20:49

با سلام دوستان هیچکس گول این سایت های کلیکی رو نخورین مخصوصا ***** شگرد اینا اینجوریه که مبلغ کلیک های ماه اول رو واریز میکنن و برای مشتریاشون دون میپاشن و ماه دوم که آمار کلیک ها بالا میره سایت رو به بهانه های مختلف مسدود میکنن و پول رو میخورن دقیقا همین کار رو با بنده انجام دادن اطلاع رسانی کنید تا گول سایت های کلیکی مثل*****رو نخورن

توسط ناشناس در 1395-01-17 17:58

باسلام
لطفا ادرس سایتهای معتبر برای کسب درامد اینترنتی رو در اختیار کاربران بیشمار اینترنت در ایرن قرار دهید.ممنون

توسط ناشناس در 1395-11-21 23:19

دیگه به هیچ چیز اعتمادی نیس.الان تو تلگرام ثبت نام کردم پنج روزی میشه کلیک میکنولی نمیدونم چطور بفهم کلاهبرداری نیست؟

توسط ناشناس در 1394-11-16 00:51

با سلام خدمت شما.
ای کاش شما به عنوان پلیس فتا سایتهایی که مطمئن هستند را به کاربرانی که تمایل به کسب درامد اینترنتی دارند معرفی میکردید.
همچنین سایتهای کلاهبردار را نیز به مردم و کاربران معرفی میکردید، این کار دقیقأ میشه پیشگیری قبل از درمان.
قبل از اینکه کاربران گول این سایتهای کلاهبردار را بخورند و مال خودشون را از دست بدهند اگر معرفی بشوند دیگه کاربری در این زمینه مالباخته نمیشود.
باتشکر از شما.

توسط ناشناس در 1392-12-07 01:50

خسته نباشید؛ از اطلاعات مفیدتون ممنون

توسط ناشناس در 1396-04-11 20:02

دوستان گول سایت **** رو نخورید ، ما مدتی تبلیغاتشون رو توی سایت خودمون یعنی ***** گذاشتیم سرماه که موقع پرداخت شد سایت مارو بلاک کرد.

توسط ناشناس در 1395-10-08 20:24

با سلام و خسته نباشید ممنون میشم سایتهای معتبر تبلیغات کلیکی را معرفی بفرمایید ممنون از زحمات شما

توسط ناشناس در 1393-11-25 12:59

بهتر است كه پلیس فتا علاوه بر این تذكرات آدرس سایتهای مطمئن در این زمینه را در این مجموعه قرار دهد.هشدار عالی است اما كافی نیست .نیاز به كسب درآمد از طریق اینترنت واتصال انلاین وجود داردبهتر است مثل تلویزیون یك سایت تبلیغ زیر نویس مانند تحت نظارت پلیس تهیه شود كه هم به ازائ نمایش خودكار آن برای كاربرانی كه كار انلاین دارندهم دارمد ایجاد گردد هم تبلیغ كننده مثل تبلیغ از تلویزیون مطمئن باشد وهم دولت مالیات خیلی كمی بردارد وهمه سود ببرند.میدانم كه وظیفه پلیس حفظامنیت است اما پیشنهاد به مراجع ذیربط از طرف شما كاربردیتر بنظر میرسد با تشكر

توسط تهران بزرگ - م… در 1395-10-22 06:54

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام علیکم

  با احترام خواهشمند است هرگونه پیام و گزارش را از لینک زیر با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارید. http:‎//www.cyberpolice.ir/csirc

توسط ناشناس در 1396-03-19 21:55

با سلام!
من چجوروی میتونم مطمین باشم که کسی که مدیر وبلاگ هستش تبلیغات من رو , روی وبلاگش می زاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

توسط ناشناس در 1394-06-05 18:52

با سلام و تشکر از زحمات و مقاله های خوبتون

توسط ناشناس در 1395-09-13 23:23

دوست عزیز *******.ir یکی از سایتهای کلاهبردار خطرناکی است با این اصلا کار نکنید . این سایت به دو روش کلاهبرداری می کند .
1_ دو ماه یا بیشتر برای جلب رضایت ناشر پرداخت انجام میده و ماه بعد کل درآمدتو بالا می کشه به بهانه اینکه سیستم ضد تقلب سایت شمارو مسدود کرده.
2_ روش دوم کلاهبرداری این سایت اینه که از مجموع کلیکهایی که از طریق سایت شما انجام میشه بخش بزرگی رو قبول نمیکنه مثلا امروز در سایت شما 25 کلیک انجام شده ، 21 تاشو رد می کنه و چهارتارو از قیمتی که خودش قبلا تعیین کرده هم کمتر حساب می کنه . اما از آگهی دهنده قیمت هر 25 کلیک رو برای خودش میگیره .

توسط ناشناس در 1396-05-13 14:50

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

اسم سایت چیه که ایشون فرمودن چراجای اسم سایت ستاره گذاشتیدحداقل اسم سایتوبگیدتااطلاع رسانی بشه وکس دیگه ای گول نخوره این کارتون خیلی اشتباهه اسم سایتولطفابگیدمن خیلی خیلی لازم دارم اسم سایتوبدونم ازتون خاهشمندم اسم سایتوبه شماره 09335705915اس کنیدممنونم ازاطلاع رسانیتون

توسط ناشناس در 1395-04-14 13:21

شرکت ؟؟؟؟؟ حدود 15 میلیون ما رو بالا کشیده و کلاهبرداری کرده و الان از طریق پلیس فتا شکایت کردم و نا پیش آگهی دهنده ها ابروش رو.نبرو ول کنش نیستم

توسط ناشناس در 1393-09-02 08:48

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام، خسته نباشی... منظورت چیه واست گرون تموم شد؟؟؟

توسط ناشناس در 1391-01-21 22:31

سلام. خسته نباشید. باکس های کسب درآمد اینترنتی الان بیش از ده ماه هست که داران فعالیت می کنن. تا بحال درآمد بالایی هم به اعضای خودشون دارن. تقریبا همه راضی هستند. هستند سایت هایی که بیش از 70 میلیون پرداختی داشتن. پس به نظر من و خیلی های دیگه مشکلی ندارن . تازه توی ستاد ساماندهی هم ثبت هستند. لطفا در مورد این سایت ها سیاست خودتون رو مشخص کنید. یعنی قراره تعطیل بشن؟؟

توسط ناشناس در 1397-01-01 16:13

پلیس فتا حواسش به همه جا هست

توسط ناشناس در 1395-10-19 15:39

خیلی جالبه كه این همه پرسش و كامنت رو بی پاسخ گذاشتید!!!

توسط ناشناس در 1395-10-28 14:06

متاسفم برای anetwork که کلی من درآمد کسب کردم سر ماه که موقع پرداخت شدبلاک شدم بی دلیل! درآمدمو خوردن یه آبم روش

توسط ناشناس در 1394-07-22 19:44

ا سلام حدودیک ماه پیش از طریق اینترنت با سایتی به نام ******* آشنا شدم که ادعا میکرد با ثبت نام و عضویت و کلیک بر روی آگهیهای این سایت می توان کسب در آمد کرد.آدرس این سایت ********* می باشد. این سایت از بخشهای مختلفی تشکیل شده که به ادعای مدیر سایت برای کسب درآمد ازاینترنت می باشند. یکی از آیکونها واریز به سایت می باشد که اعضا از ط ریق آن می توانند مبلغی را از کارتهای شتاب پرداخت کنند تا از این طریق بتوانند جهت افزایش در آمد و ارتقا سطح کاربری و خرید سهام که به ادعای مدیر سایت در آمد نجومی از این سهامها حاصل می شود اقدام کنند.متاسفانه اینجانب فریب این تبلیغات دروغ را خوردم و مبلغ سه میلیون ریال معادل سیصد هزار تومان به سایت واریز کردم.در این سایت اعضا میتوانند در خواست برداشت از حساب را هر لحظه از شبانه روز ثبت کنند و زمان انتظار برای واریز وجه با توجه به سطح عضویت حداکثر 36ساعت قید شده است .من الان بیش از سه هفته است که منتظردریافت مبلغ سیصد هزار تومنی هستم که واریزی خودم است وقید درآمد حبابی که در سایت برای من درج شده است را هم زده ام.اما پس از تماسهای مکرر از طریق پیامک با شماره ای که در سایت برای پشتیبانی پیامکی درج شده است چند پیامک توهین آمیز برای من آمده است که مضمون همه آنها اینست که شما دیگر به این پول نمیرسید!و هیچ کاری هم از قانون بر نمی آید! بنده به عنوان کسی که فریب این سایت را خورده از شما و از همه مردم تقاضا دارم ضمن اطلاع رسانی و انجام اقدام مقتضی از کلاهبرداری بیشتر توسط این سایت جلوگیری کنید. با تشکر

توسط ناشناس در 1396-03-10 16:08

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

من تجربه کار با ***** را دارم، این شرکت هم کلاهبرادری مدرن را راه اندازی کرده، اصلاً قرارشون پرداخت پول و کمک به وب مسترها نیست فقط قصد دارن تبلیغ بگیرن و کلاس بگذارن، موثر ترین تبلیغ برای صاحبان کسب و کار مکاتبه مستقیم با وب سایت ها می باشد.

توسط ناشناس در 1392-09-22 14:08

با سلام و خسته نباشید به شما نیرو های زحمتکش.
بابت اطلاع رسانی و روشن کردن ماهیت این سایت ها از شما تشکر میکنم و خسته نباشید میگم .
در جواب به این دوست عزیز باید بگم مدتی در این سایت ها کار کرده ام و یک چیز رو فهمیدم که برای من خیلی گرون تموم شد و امیدوارم که لااقل افراد دیگه سرمایه هاشون رو از دست ندهند.
در این سایت ها فقط اوایل افتتاح سایت و کسانی که در ابتدا عضو میشوند و مبلغ های بالایی را سرمایه گذاری میکنند که تعدادشون از انگشت های دست کمتر است فقط سود میکنند و بقیه کاربران به علت از بین رفتن ورودی ها(سرمایه گذاری کاربران) فقط مال باخته میشوند پرداختی هایی که میزنند همه دروغ محض است برای فهمیدن کافی است سری به انجمن این سایت ها بزنید و میبینید که چند نفر تیکت میزنند که مبلغ درخواستی به حسابشون واریز نشده است.
از دوستان عزیز میخوام قبل از هر کاری یکم تحقیق کنند و مثل من کورکورانه کاری انجام ندهند.ممنون

توسط تهران بزرگ - م… در 1396-04-17 09:48

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

نمی توان به صرف ادعای یک نفر که شاید مغرضانه و یا از روی ناراضی بودن و یا بدلیل رقابت و آسیب رساندن به حریف باشد جملات منفی راجع  به برندی را منتشر نمود.

توسط ناشناس در 1395-10-30 21:20

عده ای از سایتهایی که الان دارن تبلیغ میدن به سایتهای پر تو کلیک فقط میخان رتبه الکسا رو به دست بیارن اصلا دیده شدن یا نشدن بنرشون مهم نیست وقتی اونها خودشون به عنوان تبلیغ کننده راضی هستن شما چرا عنوان کلاهبرداری به این کار میدین ؟ در تمام دنیا سایتهایی که بابت کلیک کردن روی بنر های تبلیغ دهندگان دارن پول میدن دارن کار میکنن مثل تئو باکس و ... این کار خودش باعث در آمد زایی کلیک کننده هست

توسط ناشناس در 1396-04-15 21:20

دوست عزیز چرا سایتهایی که کاربرها گفتن کلاه بردار هستن رو فیلتر کردید تا کسی نتونه ببینه. قطعا این شرکتها نمی تونن سر سایتهای با بازدید بالا رو کلاه بزارن. و این دوستان که کامنت گذاشتن قطعا سایتشون بازدید بالایی نداره. بنابراین نگران لطمه خوردن به اسم این شرکتها نباشین. خود این شرکتها بلدن چجوری سر مردم کلاه بزارن و بلدن از خودشون رغع اتهام کنن. من به شدت می خام بدونم این سایتهایی که چند بار در همین صفحه بهشون اشاره شده کدوما هستن. با این کارتون دارید وقت و انرژی بسیاری رو هدر میدید.

توسط ناشناس در 1395-08-29 14:08

سلام.اکثر سایت های کلیکی پول نمایش دهنده رو پرداخت نمیکنن.سایت های پاپ اپ هم کلاه بردار هستند

توسط ناشناس در 1396-10-09 16:36

سلام علیکم ممنون از راهنمایی مفیدتون. کاش این مطالب رو بیشتر و از طریق رسانه های دیگه از قبیل صدا و سیما هم اطلاع رسانی کنید. بنده خودم طراح سایت هستم و کارم چاپ و تبلیغات هست ولی این مورد رو نمی دونستم و میخواستم جزء خدماتمون تو سایت تبلیغاتیمون به آدرس ****** اضافه کنم. ولی با راهنمایی های شما و اطلاع از اینکه اینگونه تبلیغات خلاف مقررات هستن و جرم حساب میشن از این کار صرف نظر کردم. تشکر

توسط ناشناس در 1393-04-30 15:59

سایت شما باید بیشتر از این در موتورهای جستجو گر خود را نشان دهد به طوری كه درهر صفحه از متن های جستجو شده خود را نشان دهد 

توسط ناشناس در 1395-01-15 13:47

سلام اگه میشه درباره راه کسب در آمد از سایت هایی مثل clix... که از روش PTC استفاده می کنند توضیح دهید.

توسط ناشناس در 1397-04-11 14:23

سلام دوستان من در سایت پارت کلیک عضو هستم به ازای کلیک روی تبلیغاتشون برام پولب محاسبه میشه چند دقیقه بیشتر طول نمیکشه بهتون پیشنهاد میکنم عضو بشید از طریق ای لینک و درآمد کسب کنید برای خودتون