رفتن به محتوای اصلی
ثبت گزارش
ثبت گزارش
۱۳۹۴-۰۷-۱۴ ۱۲:۳۲
تنظیم اندازه قلم

پ

۱:۱۰

تایید صلاحیت شرکت های بازاریابی شبکه ای توسط پلیس

رئیس پلیس فتا استان گیلان گفت: متقاضیان پروانه کسب شرکت های بازاریابی شبکه ای، ملزم به رعایت آیین نامه صدور پروانه کسب و کارهای اینترنتی موضوع ۸۷ قانون نظام صنفی هستند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ «ایرج محمدخانی» گفت: پروانه کسب شرکت های بازاریابی شبکه ای طبق آیین نامه صدور پروانه کسب و کار های اینترنتی موضوع ۸۷ قانون نظام صنفی و شرایطی که در آن آورده شده از سوی مرکز اصناف و بازرگانان ایران و مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطاء و صلاحیت مسئول شعبه که فردی غیر از بازاریاب است، توسط نیروی انتظامی تایید می شود. 

وی تصریح کرد: عدم اجبار خرید، سرمایه گذاری و یا دریافت هرگونه وجه از بازاریاب برای ورود به شبکه بازاریابی و عدم جذب افراد کمتر از ۱۸ سال از موارد آیین نامه مذکور است که متقاضیان پروانه کسب، را ملزم به رعایت آن در بازاریابی شبکه ای کرده است. 

محمدخانی با بیان اینکه برای نظارت بر فروشگاه های مجازی و شرکت های بازاریابی از حیث قانون نظام صنفی، کمیته ای تشکیل می شود که نیروی انتظامی نیز از اعضای کمیته مذکور است، تاکید کرد: با اجرای این آیین نامه، شهروندان می توانند با اطمینان بیشتر از فروشگاه های مجازی که پروانه کسب دارند، خرید کنند و در صورتی که شکایتی از کسب و کارهای اینترنتی دارای پروانه کسب داشته باشند به راحتی قابل پیگیری است. 

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش کنند.

کلمات کلیدی :

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۰۹:۴۲

باسلام
من به پیشنهاد دوستم میخوام وارد بازاریابی پنبه ریز بشم میخواستم ببینم از نظر پلیس فتا تخلفی داشته یانه و اون یه تخلفی که داشته در چه موردی بوده با تشکر

توسط faeze در ۱۳۹۴-۱۱-۰۶ ۰۰:۲۸

salam,mikhastam bedonm aya shabake baderan gostar qanooni ast?va inke chera4 ta takhalof dashte?che farqi ba shabake biz darad?‎

توسط admin در ۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۳:۲۱

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام .لطفا به سایت صنعت معدن تجارت مراجعه فرمایید و اسم شرکت مربوطه را جستجو کنید .در صورت وجود اسم شرکت مورد نظر در این سایت ، شرکت مذکور دارای مجوز می باشد.
 

توسط بهنام در ۱۳۹۴-۱۱-۲۵ ۱۳:۱۶

سلام در مورد شرکت اینترنتی پنبه ریز اطلاعات بزارید

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۴-۱۲-۱۱ ۱۳:۴۵

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

این هم پاسخ هست و هم راهنمایی: مجوز این شرکت ها باوزارت صنعت معدن و تجارت میباشد. لطفا به سایت مربوط جهت کامل شدن اطلاعاتتان در مورد مجوز این گونه شرکت ها مراجعه کنید. و از آنجا راهنمایی شوید.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۸-۱۴ ۰۱:۲۶

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

باسلام ممنون ومتشکر

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۱-۱۰ ۱۳:۰۷

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما ..
من به پیشنهاد دوستم ویکی از اقوامم که اونهم از یکی از دوستانش این پیشنهاد روگرفته بود الان وارد شبکه بازاریابی بادران گستران شدیم.
ولی من چون مطمعن نیستم خواستم این موضوع رو باشما درمیان بگذارم.برام سوال بود که چرا باید ما کپی ازاصل شناسنامه. وکارت ملی مان رو باید در اختیار شرکت قرار بدیم ؟واینکه دوستم که خودش یکی از مشتریان شرکت هست ودرواقع یکی ازمشاوران شرکت محسوب میشن چواب دادن که:برای عضوشدن درشرکت وخریدودریافت کدبازاریابی داشتن این اطلاعات لازمه..

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۱۱-۲۵ ۲۰:۴۵

سلام .بالاخره قانونین این شرکتا یا ن والاگیجمون کردن .

توسط حامد در ۱۳۹۵-۰۸-۲۳ ۰۱:۴۴

⚠️ توجه ⚠️

⚖ طی روزهای گذشته نامه ای از طرف دیوان عدالت اداری کل کشور به شورای نگهبان با موضوع خلاف شرع بودن ماده ۱ دستورالعمل تاسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای ایران ارسال شده و طی آن نامه ادعا شده که نتورک مارکتینگ مغایر قوانین شرع است

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۰-۲۵ ۰۹:۱۶

سلام منم سوال ای کاربرو دارم "" چرا پروانه کسب برای کاری میدید که مراجع شرعی بودن اون کار رو رد کردن؟ ""و اینکه ایا این شرکت ها قانونیه و نظارت روش میشه ؟
و یسوال دیگه هم دارم . اگه بعدا این شرکت ها غیر قانونی باشه کارشون تکلیف کسانی ک با اعتماد به تاییدشما وارد اینکار شدن چیه ؟

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۲-۰۶ ۱۹:۵۹

سلام لطفا در مورد سایت شرکت پنبه ریز و نماینده ی فروش شدن در آن سایت اطلاعاتی بدهید.آیا مجوز دارد؟

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۰۸-۲۳ ۰۶:۵۰

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

 با سلام
ما از صحت یا عدم صحت آن اطلاع نداریم اینگونه مووارد را از سازمان مجوز دهنده پرس و جو نمائید.
با تشکر

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۱۰-۰۲ ۱۰:۴۴

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام
هر سازمان و ارگانی وظایفی دارد و نظارت بر شرکت های شبکه ای به عهده وزارتخانه مذکور است لذا اطلاعات جامع را بصورت مستند از آن وزارت استعلام کنید
با تشکر

توسط مسعود در ۱۳۹۵-۰۱-۱۰ ۲۰:۲۴

میشه بگید ایا بادران شرکتی هست مجوز داشته باشد من تو سایت صنعت معدن رفتن نفهمیدم کجا باید ببینم میشه لطف کنید بگید

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۳-۱۳ ۱۳:۰۷

باسلام
شرکت بادران گستران مجوز بازاریابیه شبکه‌ای داره
ولی نحوه عضو پذیریش با گلدکوییست تفاوت جزیی داره
کارش مثل شرکت‌های هرمیه
آیا این موضوع درسته؟؟

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۱-۳۱ ۱۲:۵۵

سلام و خسته نباشید
به تازگی درمورد شرکت بادران گستران یه چیزایی شنیدم و متوجه شدم که بدون هیچ
مبلغی بصورت رایگان کلاس های توجیحی میزارن گفته شده که اگه عضو این شرکتی
بشی باید حدود ۱۰۰ هزار تومان اولیه از سایت این شرکت اجناس مورد علاقه رو خریداری
کنی و همچنین بعدها هم نزدیک به بیست نفر باید برای زیر مجموعه خودت به شرکت
معرفی کنی گفته شده که هر اندازه نفرات زیر مجموعه در سایت این شرکت خرج کنند
آخر ماه مبلغی از سود تمام این خریدها به حساب مثلا من از طرف شرکت مربوطه
ریخته میشه و همچنین مبلغی ده الی پانزده درصد هم به رده بالاتر از من به حسابشون
ریخته میشه میخوام بدونم که این نوع خرج ها و برداشت ها و زیرمجموعه ها و پولهایی
که میان و میرن آیا حلال و قانونی است؟ سوال بعدی اینکه میگن این شرکت هم نوعی هرمی است
پس چه فرقی با شرکت های هرمی ما قبل خود دارد؟ آیا این شرکت مجوز واقعی دارد؟
آیا نیاز هست که تحقیقاتی صورت گیرد ! اگه نیاز میباشد لطفا طریقه آنرا کمی توضیح دهید.

توسط حمید در ۱۳۹۵-۱۰-۲۱ ۰۸:۱۷

باسلام این شرکتها اصلا برای چی تشکیل شدن اولش که میگن می خواییم دست واسطه گرها رو کم کنیم وهزینه تبلیغات رو کم کنیم تا محصول با قیمت کمتر به دست مردم برسه بعد که قیمت کالاهاشونو می دن می بینیم از قیمت بازار هم گرونتره ویا همون قیمت بازاره اما آنقدر شتشوی مغزی می دن که خیلی ها گول حرفها شونو می خورن می گویند رشد کنین پیشرفت کنین به چه قیمتی کلاه گذاشتن سر مردم اجناس گرون فروختن به مردم کجای اینکار رشده چرا پلیس فتا به قیمتها شون نظارت نمی کنه.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۷-۱۳ ۱۷:۲۱

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام . ببینید بزرگوار ، این که فردی در سیستمی موفق به اخذ درآمد نمیشه دلیل بر عدم موفقیت سیستم نمیشه. بازاریابی شبکه ای مورد تایید اقتصاددانهای مهم کشور هست و دولت هم به علت اینکه کمک فراوانی به اقتصاد کشور و تولید میکنه حمایت میکنه از شرکتهای دارای مجوز . نکته بعد اینکه در شرکتهای بازاریابی ۳ عامل خیلی مهم برای پیشرفت اعضا وجود داره : ۱ - محصولات - ۲-پلن در آمدی - ۳ نگرش مدیران شرکت . وجود کالای مصرفی بسیار مهم است نسبت به شرکتهایی که اقدام به فروش کالاهای لوکس میکنند . بنده به دوستان توصیه میکنم در مورد شرکت ***** تحقیق منصفانه بکنند . افراد به در آمد رسیده در این سیستم بسیار زیاده .

یا علی

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۰۸-۲۰ ۰۸:۰۱

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام
دوست عزیز هر سازمان و ارگانی وظایفی دارد اعطای مجوز ونظارت بر عملکرد آنها جزو وظایف پلیس فتا نمی باشد . این امر بی پاسخ گذاشتن سوال شما نیست بلکه راهنمایی صحیح می باشد.
در وب سایت این شرکتها اطلاعات لازم و لینک به صفحات مربوط در سایت وزارتخانه موجود است و در صورت نیاز با وزارتخانه مذکور ارتباط برقرار نمائید.
با تشکر 

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۰-۰۶ ۱۸:۵۹

چرا پروانه کسب برای کاری میدید که مراجع شرعی بودن اون کار رو رد کردن؟

توسط غریبه در ۱۳۹۵-۱۰-۰۴ ۲۲:۵۰

سلام والا من که پاک گیج شدم الانم تو بادران دارم فعالیت میکنم والا بیکاریه خووو پول از کجا بیاریم خرج زندگی کنیم یکی میگه هرمیه هرکسی یه حرفی میزنه من که یه رفیق داشتم ۹ماه منو پیگیری کرد که بیام تو اینکار من رفتم الانم ماشین دومشا خرید یه سمند مدل ۹۱هم تو دانشگاه درس میخوندیم ترم اولش رو نخوند رفت مهر سال ۹۴ الانم مجموعه اش ۵۲۷نفر پورسانتش هم خیلی بالاس بخدا این بشر هیچی نداشت حالا تو بادران برا خودش کسی شده من که کارمو ادامه میدم کاری ندارم چیه پول لازم دارم کسی داره بهم بده اون بالا دستیا کاری به من ـ جوون ندارن که بی پول هستم یا نه تاکسی هم وقتی سوار میشی بعد میخوای پیاده شی میگه کرایه بده آره انوقت که میخوای بنزین بزنی میگن پولو بده حالا ما هم بشینیم تا پول از آسمون واریز شه موفق موید بچسبید پورسانتو بگیرید ..کسی که تو تیمش داره ۴۵۳میلیون خرید فروش میشه باید بترسه نه کسایی که مثه ما سیاه لشکر باشن ... آدم های باهوش پر از شک و تردید و آدم های احمق پر از اعتماد به نفس

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۸-۲۴ ۲۰:۲۶

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

خوب شما اول متن خوب بخون....
نوشته عدم مغایرت با موازین شرعی..... یعنی مشکلی نداره....

توسط حامد در ۱۳۹۵-۱۰-۲۲ ۱۲:۰۹

عزیزانی که میگن قیمتها بالاست لطفا محصولات رو با هم رده خودشان مقایسه کنند نه با اجناس با کیفیت پایین

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۲:۲۲

باسلام و خسته نباشید به عزیزان ببخشید میخاستم بدونم شرکت ایرانیان شرکت خوبیه بهم پیشنهاد شد کمک کنید

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۰۸:۲۴

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

عالی

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۲-۰۱ ۱۴:۵۶

دوستانی که می خوان بدونن پورسانت میده یا نه، بله که جواب میده. وگرنه این همه جمعیت وقت گرانبهاشون رو صرف نمی کردن. هم از بیکاری نجات پیدا کردیم، هم احترام میزارن بهمون، و هم می تونیم درآمد رو به رشدی داشته باشیم. راجب انتخاب شرکت بسته به محصولات، پلن درآمدزایی و دوستی که معرف بوده میتونین انتخاب کنین. دوست عزیزی که همسرشون ۳ ساله دارن فعالیت می کنن، من بهشون پیشنهاد می کنم ایشون هم کار رو در کنار همسرشون شروع کنن و کانون گرم خانوادرو حفظ کنن. مطمئنا همسرشون اون نتیجه ای می خوان نگرفتن و انرژیشون رو گذاشتن برای نتیجه گرفتن که من فکر می کنم باید دلیل این همه زمان و نتیجه نگرفتن رو جویا شد. پیروز و سربلند باشید.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۰۱-۲۴ ۱۳:۳۷

ا عرض سلام و خسته نباشید.میخواستم بدونم ایا شرکت بازاریابی بادران گستران مجوز دارد یا نه؟
و اینکه معرفی به کار کردن یک یا چند شخص بعموان زیر گروه و پورسانت گرفتن از زیرگروه ها قانونی است یا خیر؟
و سوال اخر اینکه برای پورسانت گرفتن از زیرگروه ها باید حداقل یک مبلقی خرید شود.ایا این کار نیز قانونی است؟
ممنون

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۰۹:۴۴

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام .لطفا به سایت صنعت معدن تجارت مراجعه فرمایید و برند شرکت مربوطه را جستجو کنید .در صورت وجود نام شرکت مورد نظر در این سایت ، شرکت مذکور دارای مجوز می باشد. 

توسط فاطمه در ۱۳۹۴-۱۱-۱۸ ۲۳:۴۹

شركت مروارید پنبه ریز در سایت ایران هشدار دارای مجوز نشان داده میشود آیا شما هم این مجوز را تایید میكنید؟

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۰۹:۴۵

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام .لطفا به سایت صنعت معدن تجارت مراجعه فرمایید و برند شرکت مربوطه را جستجو کنید .در صورت وجود نام شرکت مورد نظر در این سایت ، شرکت مذکور دارای مجوز می باشد. 

توسط کاربرنان میهمان در ۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۱۷:۵۵

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

دوست عزیز شما باید اینو بدونید هیچ شرکتی خودش قیمت اجناس شو تعیین نمیکنه.قیمتها براساس میزان کیفیت و مقدار کیفیت مواد اولیه زیر نظر وزارت صنعت و معدن و بازرگانی تعیین میشه و خود شرکت ها هیچ دخالتی توقیمت گذاری ندارن. اگه این طورنبود همه میخواستن محصولاتشون رو به بالاترین قیمت بفروشن . بعد تو شرکتهای بازاریابی شبکه‌ای چون واسطه نیست ، ثبلت قیمت داریم الان شرکتی که من دراون عضو هستم بعداز۳سال حتی یک ریال هم قیمت ها گرون نشده حتی برخی جنساهم ارزونتر شده ولی خودتون شاهد هستید تو خارج از این سیستم قیمتها لحظه ای در حال افزایش هستند.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۰-۰۷ ۱۳:۳۹

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که من مدتی دوستم پیشنهاد کرده که به بازاریابان ایران زمین ملحق شوم والان دارم آموزش میبینم آیا کار اینا قانونیه وآیا کلاهبرداری نیست؟ ممنون اگه یه کم راهنمایی کنید به ایمیلم هم بفرستید ممنون میشم

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۲-۲۲ ۱۲:۴۰

سلام. میشه بگید شرکت بادران گستران مورد تایید پلیس هست؟ میشه بهش اعتماد کرد؟ مثل شرکت های هرمی دیگه نیست که بعد از یه مدت جمع بشه؟

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۱۲:۵۳

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام .لطفا به سایت صنعت معدن تجارت مراجعه فرمایید و برند شرکت مربوطه را جستجو کنید .در صورت وجود نام شرکت مورد نظر در این سایت ، شرکت مذکور دارای مجوز می باشد.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۰-۰۷ ۱۳:۳۹

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که من مدتی دوستم پیشنهاد کرده که به بازاریابان ایران زمین ملحق شوم والان دارم آموزش میبینم آیا کار اینا قانونیه وآیا کلاهبرداری نیست؟ ممنون اگه یه کم راهنمایی کنید به ایمیلم هم بفرستید ممنون میشم

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۱-۱۹ ۰۸:۵۹

سلام همسر من حدود ۳ سال هست که در مجموعه بازاریابی شبکه ای کار میکنه باور کنید چطور بگم این عده که وارد این مجموعه میشن عین یه معتاد عمل میکنن. من و پسرم دیگه جایی تو دنیاش نداریم آخه چرا باید کار این جوری بشه که تمام زندگی آدما را بگیره .. درآمد هم که نداره فقط داره برای یه عده در راس کار میکنه مطمنم این مشکل خیلی از خانواده هاس ..بخدا خسته شدم گفتن از طریق مکاتبه با شما و دفتر رئیس جمهوری میتونم اعتراض خودما بگم. خواهش میکنم کاری که مجوز شرعی هم نداره مطمنا مشکل داره و مشکلش از پاشوندن کانون خانواده هاس

توسط خانوم نجفی در ۱۳۹۵-۰۲-۱۹ ۱۲:۳۰

با سلام وخسته نباشید
آیا شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ عصر تجارت مجوز دارد و میتوان به این شرکت اعتماد کرد؟
آیا کار در این شرکتها صلاح است.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۰-۲۶ ۱۷:۴۷

با عرض سلام و خسته نباشید.میخواستم بدونم ایا شرکت بازاریابی بادران گستران مجوز دارد یا نه؟
و اینکه معرفی به کار کردن یک یا چند شخص بعموان زیر گروه و پورسانت گرفتن از زیرگروه ها قانونی است یا خیر؟
و سوال اخر اینکه برای پورسانت گرفتن از زیرگروه ها باید حداقل یک مبلقی خرید شود.ایا این کار نیز قانونی است؟
ممنون

توسط ۲۵۲۵۳۳ در ۱۳۹۴-۱۱-۱۲ ۱۰:۰۴

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام .لطفا به سایت صنعت معدن تجارت مراجعه فرمایید و اسم شرکت مربوطه را جستجو کنید .در صورت وجود اسم شرکت مورد نظر در این سایت ، شرکت مذکور دارای مجوز می باشد.

 

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۴-۱۲-۱۰ ۱۰:۵۵

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

مجوز این شرکت ها باوزارت صنعت معدن و تجارت میباشد. لطفا به سایت مربوط جهت کامل شدن اطلاعاتتان در مورد مجوز این گونه شرکت ها مراجعه کنید.

توسط امیر در ۱۳۹۵-۱۰-۰۱ ۰۹:۵۱

سلام خسته نباشین والا ما هرسال کردم جواب دادیم برو توسایت صنعت ومعدن آقا شما به جای اینکه جواب سوال بدی داری میپیچونی شما باید مردم قانع کنی که این کار درسته اگه این مثل شرکت هرمی نیست چرا کلاس میزان که مردم به این روش بهترین داخل شرکت اگه واقعا کار خوبیه تآیید شده هست مردم و از راه درست بسازیم ن از راه گمراه کننده محصولاتی بیرون هستن که واقعا کیفیتشان از این جنس بهتره با قیمت مناسب برند خوب شما میان ن جنس ما خوبه هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترش این جنست از کجا معلوم بونجور نیست خواهشا به جای اینکه بین به سایت مراجعه کن جواب سوال بدین نپیچونین مردمو.۱۰

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ ۰۱:۳۱

با سلام چرا مراجع به پول این شرکت های بازاریابی با توجه به اینکه مجوز از همه ارگان ها دارند مشکل دارند؟  حتی به حقوق سه ماه تابستان معلمین هم گیر دادند بعد از اونور میگن دنیا مدیون معلم هاست.

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۲-۰۲ ۱۵:۰۳

با سلام
سایتهایی هستند که در زمینه کسب و کار اینترنتی فعالیت می کنند و دارای مجوز از وزارت ارشاد هستدو در سایت samandehi.ir نیز ثبت شده اند و لی همین سایتها در سایت وزارت صنعت و معدن ثبت نشده اند.آیا فعالیت این سایتها معتبر است؟ با تشکر از پلیس فتا

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۴-۱۰-۱۶ ۰۹:۲۰

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

باپیشنهاد دوستم میخام وارد کار بازاریابی برای محصولات پنبه ریز بشوم

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۲:۲۸

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام .لطفا به سایت صنعت معدن تجارت مراجعه فرمایید و اسم شرکت مربوطه را جستجو کنید .در صورت وجود اسم شرکت مورد نظر در این سایت ، شرکت مذکور دارای مجوز می باشد.

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۴-۱۱-۱۹ ۱۱:۵۶

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام .لطفا به سایت صنعت معدن تجارت مراجعه فرمایید و اسم شرکت مربوطه را جستجو کنید .در صورت وجود اسم شرکت مورد نظر در این سایت ، شرکت مذکور دارای مجوز می باشد.
 

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۵-۰۸-۲۹ ۰۶:۴۷

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام
سوال خود را از وزارت مذکور بپرسید

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۶-۰۲-۲۱ ۱۶:۵۶

دوست عزیز ک میگی برو سایت صنعت و معدن من زنگ زدم ازشون میپرسم تلفونو قطع میکنه. زنگ زدم وزارة اطلاعات و نیروی انتظامی و جاهای دیگه میگن نمیدونیم الان تکلیف من جوون چیه؟؟؟

توسط Bahar در ۱۳۹۵-۰۸-۰۴ ۰۳:۳۴

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

سلام درجواب شما دوست عزیز،اولا که در تلویزیون اعلام شددرمورد مجوز بازاریابی شبکه و بایک سرچ فیلمی که در اخبارپخش شدو پیدا میکنید، دوم اینکه اگر بخوان مستند بذارن خب باید یک نفربرای هفتاد میلیون نفر یک پرزنت بیست و چهارساعته بذاره و یک تنه تا شب به مردم توضیح بده و‌آخرشم شبهه ایجادمیشه، سوم خب اگه این سایت شوت میکنه به سایت صنعت معدن علتش اینه که هر سایتی بر اساس اعتبارش مطالبش مورد قبول هست و بنابراین عقل حکم میکنه به خود سایت صنعت و معدن مراجعه و با چشمان خودم از خود سایت صادرکننده , مجوز و مشاهده کنم

توسط کاربران میهمان در ۱۳۹۵-۱۱-۰۶ ۰۱:۲۱

سلام خداقوت دوستان همه شرکتهای که از وزارت صنعت و معدن مجوز دریافت کردن قانونی هستن د هدفشون هم یک چیز هست.ولی نحوه عملکردشون باهم فرق داره. در اصل همه شرکتها خوب هستن پس بدون هیچ دغدغه ی واردش بشین.چون خواه یا ناخواه این فرهنگ خرید اینترنتی در ایران میوفته و فرا گیر میشه پس چه بهتره امردز که تازه استارتس خورده شما و من از نفرات اول این شرکتها باشیم. در رابطه با محصولات هم باید بگم شرکت بادران محصولاتش فوق العاده هستش با و قیمتشون هم نسبت به کیفیت محصوله دوستان. هیچ محصول ارزونی بی حکمت نیست.گرون هم بی علت نیست. شما میتوتی کیفیت و قیمت محصولات رو با نمونه بیرون مقایسه کنی.

توسط یوسفی در ۱۳۹۵-۱۰-۳۰ ۱۴:۳۲

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

درودبرهمتون،درسته وقتی کیفیت خوب باشه،ارزش داره پول بیشتر بدی،ضربالمثل:هرچی پول بدی آش میخوری.....حقیقتا گذشتگان خوب مثال هایی زده اند،،،،،،،،با تشکر،،،،،،،

توسط تهران بزرگ - م… در ۱۳۹۴-۱۱-۲۶ ۱۳:۱۵

در پاسخ به parent_title@ با parent_username@

با سلام .لطفا به سایت صنعت معدن تجارت مراجعه فرمایید و اسم شرکت مربوطه را جستجو کنید .در صورت وجود اسم شرکت مورد نظر در این سایت ، شرکت مذکور دارای مجوز می باشد.
 اطلاعات بیشتر را هم همانجا به دست می آورید

توسط بی نام در ۱۳۹۴-۱۰-۱۶ ۱۹:۱۸

سلام خسته نباشید.آیاشرکت بازرایابی شبکه ای بادران مجوز دارند