مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیک چگونه است؟

مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیک چگونه است؟

اول:  ثبت‌نام  در سامانه و ارسال درخواست با پر کردن فرم‌های مربوطه

دوم: ارزیابی درخواست شما توسط سامانه واگذاری نماد

سوم: احراز آدرس محل فعالیت و شماره تماس از طریق ارسال کد اختصاصی به آدرس درج شده در بخش “تماس” سایت کسب و کار اینترنتی کاربر، این کد از طریق پست به آدرس شما ارسال می‌شود

چهارم: خود آزمایی الزامات نماد اعتماد الکترونیکی که شامل الزاماتی است که سایت شما بر اساس آن بررسی می‌شود مثل: نوع کالا و خدمات عرضه شده، نحوه درج مشخصات و ویژگی‌های کالاها و خدمات، محتوا (تصاویر، ویدئو و سایر)، بررسی تبلیغات و..

پنجم: ارسال و بررسی مدارک فیزیکی، تصویر مدارک زیر از طریق دفاتر اسناد رسمی باید مطابق اصل شده و ارسال شود

ششم: بررسی نصب کد مجوز در سایت

هفتم: اعطای نماد